Nabídka práce (1 684)
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému
Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc
Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem
Mzda: 25 000 - 33 000 Kč / měsíc
Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc
Organizace diáře CEO Starost o osobní a pracovní agendu Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod. Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery,…
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc
Zajištění plynulého chodu recepce, zajištění chodu skladu BOZP Uvítání hostů a návštěv, komunikace s dodavateli Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení, asistence při zařizování služebních cest Doplňkové práce…
Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích služeb. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč