Nabídka práce (124)
Zodpovědnost za správnost zadaných dat do HRIS. Agenda spojená s nástupem a výstupem zaměstnance.Vystavování pracovních smluv a jejich změn. Dohody o srážkách ze mzdy a dohody o náhradách škody. Personální poradenství pro manažery a zaměstnance. Koordinace BOZP, PO.Organizace a koordinace…
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky Zabezpečení celé přidělené agendy monitorování šetření závažných nežádoucích příhod (dále ZNP) a vlastního šetření ZNP zdravotnických prostředků …
Posuzovatel/ka Oddělení posuzování klinické dokumentace
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na celostátní koordinaci a usměrňování zpracovávání expertních stanovisek a posudků využívání a ochrany přírodních léčivých zdrojů, léčiv a zdravotnických prostředků Posuzování žádostí a vydávání stanovisek k léčivým přípravkům dle přidělených indikačních skupin Samostatné hodnocení…
Dlouhodobá brigádnická výpomoc – Zadávání farmakovigilančních dat
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).
Dlouhodobá externí spolurpáce – Operátor informační linky Státního ústavu pro…
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Obchodník pro retailovou i firemní klientelu Specialista na investiční, penzijní a hypotéční produkty Vedoucí obchodního místa
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Pracovníka oddělení úklidu a čištění města (pracovní skupiny) odboru údržby majetku
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny (zejména dosekávání trávy na nedostupných místech, řez živých plotů) a obsluha profesionálního komunálního vysavače na sběr kusového odpadu. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Pracovníka odboru údržby zeleně (zahradník/zahradnice)
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Referent oddelení silničního správního úřadu - ODO
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty
Referent oddělení územního rozhodování - SÚ
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona
Laborant/ka Oddělení biologických metod
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Kontrola kvality laboratorních metod a jejich validace v souladu s příručkou kvality laboratoře Provádění náročných laboratorních prací za použití více speciálních přístrojů s různým programovým vybavením včetně pokročilé diagnostiky závad a jejich odstraňování v rozsahu doporučeném výrobcem a…
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)
Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…
Dlouhodobá brigáda (DPP/DPČ) – oblast výpadků a nahraditelnosti léčiv
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům
Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Uklízeč/ka ZŠ
(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)
Úklid prostor Základní školy 0,75 úvazku pracovní doba od 15:00