MÍSTO VÝKONU : Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
Kontakt:Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt
Upřesňující informace:
Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Správa dashboardů/ticketů. Monitoring of the customer's infrastructure, communication with the customer, troubleshooting. Previous experience with IT support required. Willingness to work on 24x7 shifts. Dashboard/ticket management.
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Cafeteria
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
Směnný provoz: Nepřetržitý provoz
Service Quality Technician
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 24705180746 | aktuálnost: 23.05.2024
NTT Czech Republic s.r.o.
Service Quality Technician
Upřesňující informace
Místo pracoviště: Milevská 2095/5, Praha, 14000
Region: Praha
Obor: Telekomunikace
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Cizince
NTT Czech Republic s.r.o.