Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby operativního leasingu, autopůjčovny, správu vozového parku a prodej vozů po operativním leasingu, hledáme do pojistného oddělení Administrátora pojistných událostí.
Co bude Vaší zodpovědností:
Administrace pojistných událostí na vozidlech, což v kostce znamená:
- Registrace pojistných událostí v interním systému
- Hlášení a správa zaregistrovaných pojistných událostí
- Kontrola a konsolidace pokladů nezbytných k uplatnění nároku na náhradu škody
- Komunikace se servisními partnery ve vztahu k řešení pojistné události
- Komunikace s klienty
- Podpora uživatelů vozidel a komunikace se službou silniční asistence
- Kooperace s ostatními členy týmu a napříč společností
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi v oblasti služby zákazníkům – zkušenosti z call centra vítáme – vhodné pro absolventy
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) – nebát se vyřídit telefonáty, maily
- Dobrou znalost práce s MS Office
- Schopnost kultivovaného ústního i písemného projevu v českém jazyce
- Zájem o automobilový průmysl
- ŘP skup. B výhodou
- Spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly
- Týmovost, proklientský přístup
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP – plný úvazek
- Základní mzdu v rozmezí 38 000 - 40 000 Kč + 6 000 Kč měsíční bonus při splnění zadaných úkolů
- Roční bonusy vázané na výsledky společnosti a osobní výkon zaměstnance (až 12,5 % z hrubé roční mzdy – kráceno dle odpracovaných měsíců)
- Mobilní telefon včetně SIM karty (volné hovory, SMS, data 20 GB)
- Notebook
- 8hodinovou pracovní dobu
- Stravenkový paušál 99 Kč za odpracovaný den
- 1 týden dovolené
- Možnost čerpat 3 Sick days ročně
- Možnost pracovat vzdáleně 2 dny v týdnu (dle dohody s nadřízeným)
- 12 000 Kč ročně na benefity dle vlastní volby: Karta MultiSport/Benefitní karta Edenred/Penzjiní nebo životní pojištění
- Příspěvek na dopravu ve výši 3 650 Kč ročně po 1 roce ve společnosti
- Slevy na naše služby – leasing, odkup aut po leasingu, půjčovna aut, příslušenství
- Rozvoj a další vzdělávání (individuální přístup na základě individuálního rozvojového plánu)
- Přátelskou atmosféru na pracovišti o 80 lidech
- Možnost parkovacího místa v areálu firmy
- Místo výkonu práce: Praha 5 – Jinonice – 5 min. pěšky od stanice metra Nové Butovice
- Termín nástupu nejpozději 1. 8. 2024
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.