Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.
V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.
Rozsah práce je cca 15-20 hodin týdně, práci lze po zapracování vykonávat formou home-office.
Jedná se o dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek. Hledáme vhodné kandidáty a kandidátky, kterým tato forma částečného úvazku bude dlouhodoběji vyhovovat.
Náplň práce:
- zadávání a evidence vystavených a přijatých faktur v SW POHODA
- evidence pokladních dokladů
- úhrady faktur z banky, výpomoc s fakturací
- každodenní komunikace s majitelem společnosti ohledně evidence a úhrady faktur
- běžná související administrativa, jednoduchý reporting
Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- alespoň krátkou praxi na podobné pracovní pozici
- dlouhodobý zájem o částečný pracovní úvazek
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a pracovitost
- aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel…)
- znalost účetního SW POHODA výhodou, ne podmínkou - rádi vše naučíme
- ochotu a chuť učit se
- ŘP sk. B + automobil (pouze pro vlastní dopravu po práce)
- nástup možný dle dohody s vybraným kandidátem / kandidátkou
Nabízíme:
- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou, na částečný pracovní úvazek
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách
- mzdové ohodnocení - cca až 15 000 Kč hrubého, za 15-20 hodin týdně
- v případě zájmu lze práci po zapracování vykonávat formou home-office
- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Pro posouzení Vaší dosavadní praxe je v tomto případě Váš životopis potřeba. Nezapomeňte ho tedy, prosíme, přiložit v rámci Vaší reakce na tuto pracovní nabídku. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).