Pro našeho klienta, jednoho z předních Microsoft partnerů působícím na českém trhu již od roku 1997, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finanční konzultant Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Společnost svým zákazníkům nabízí kromě standardního informačního systému také několik specializovaných oborových řešení pro segmenty výroby, distribuce a projektového řízení. Vedle implementace a vlastního vývoje systému se věnuje též i školení svých zákazníků a jejich následné podpoře.
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s ekonomickým vzděláním, kteří mají znalost v oblasti účetnictví/financí (dostačující ze školy, vlastních projektů, kurzů či praxe).
Vaše náplň práce:
- poskytování konzultací a školení k informačnímu systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v modulu Finance
- analýza potřeb zákazníka
- tvorba procesních a funkčních analýz
- testování a implementace IS u zákazníka
- tvorba související dokumentace
- cestování za zákazníky v rámci ČR, případně Slovenska (průměrně 1-2 jednodenní cesty v měsíci)
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (v ekonomické oblasti)
- znalost procesů z oblasti financí, znalost účetnictví
- technické a komunikační dovednosti
- analytické myšlení a schopnost porozumět potřebám zákazníka
- samostatnost a zodpovědný přístup k práci
- výhodou znalost anglického jazyka pro práci s dokumentací a manuály
- ochota cestovat za zákazníky (dle potřeby, cestování v rámci ČR, příp. Slovenska)
- ŘP sk. B – velkou výhodou
Výhodou pak bude, pokud budete mít:
- zkušenost s ekonomickým/účetním SW
- znalost procesů z oblasti controllingu
- zkušenosti s implementací ERP systému na straně zákazníka či dodavatele
- zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve společnosti působící na trhu již od roku 1997
- příjemné pracovní prostředí a práci v profesionálně zdatném týmu
- forma spolupráce dle Vašich preferencí – HPP nebo IČO
- práce na plný úvazek, možnost i zkráceného úvazku minimálně 3 dny/týden
- pomoc při zaškolení od zkušeného mentora samozřejmostí
- nepřetržité vzdělávání, rozšiřování a vývoj technologických dovedností podporované společností
- nástupní mzda 40 000 – 45 000 Kč, po zapracování mzdové navýšení
- příspěvek na stravování a sportovní aktivity
- příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření
- 25 dní dovolené
- možnost částečného home-office (2 dny HO, 3 dny osobně v kanceláři)
- možnost výuky anglického jazyka
- kanceláře: Brno (možnost bezplatného parkování v zóně C, dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.