Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytvoření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni (znalost AJ výhodou), organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Poznámka k jazykovým znalostem: znalost NJ na komunikativní úrovni
Administrátoři prodeje SC
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29226960779 | aktuálnost: 08.06.2024
Petainer Czech Holdings s.r.o.
Administrátoři prodeje SC
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC znalost práce na PCPHP_EOLPráce s PC - tabulkový procesor (Excel) Práce s PC - internet a elektronická pošta OutlookPHP_EOL
Požadované jazykové znalosti
Německý |
Mzda: 34 000 - 39 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Skandinávská 2708/2, Aš, 35201
Region: Karlovarský kraj
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
Petainer Czech Holdings s.r.o.