Pro našeho klienta, společnost zabývající se procesními návrhy, prodejem a servisem průmyslových čerpadel a malých/středních průmyslových systému, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistentka obchodního oddělení.
Náplň práce:
- administrativní podpora obchodního týmu
- fakturace a příprava podkladů pro úhradu faktur
- objednávání zboží
- zpracovávání zakázek, statistik a dat ve firemním počítačovém systému
- komunikace se zákazníky v ČR a SR a dodavateli v zahraničí
- pomoc s přípravou marketingových akcí
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření
- praxe na podobné pozici výhodou
- znalost angličtiny na komunikační úrovni, znalost němčiny výhodou
- znalost MS office (Excel, Word, Power point), jiné ICT znalosti výhodou
- flexibilitu, zodpovědnost, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- práci na poloviční úvazek, po zaškolení možnost přejít na 3/4 úvazek
- důkladné vstupní zaškolení v ČR a zahraničí
- motivační finanční ohodnocení
- mobilní telefon, notebook
- možnost home office – dle dohody
- 5 týdnů dovolené
- přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářských
- místo výkonu práce: Praha – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.