Asistentka v mezinárodní společnosti s NJ
Náplň práce
Nabízime dlouhodobou spolpráci v mězinárodní společnosti, každý den minimálně na 4 hodiny nebo dle domluvy.
Administrativní výpomoc Plánování kalendářů, schůzek Uvádění návštěv Zajišťování objednávání hotelů a letenek Spolupráce s ostatními manažery na pobočce
Požadujeme
Předchozí zkušenosti na pozici asistentky nebo recepční Komunikativní znalost němčiny, B1-B2 Ovládaní MS Office (Excel, Word, PowerPoint a Outlook) Zvládání více úkolů najednou, umění si určovat priority Přátelská povaha a příjemné vystupování
Nabízíme
Stabilní zázemí a přátelský kolektiv Dlouhodobá spolupráce Notebook a služební telefon
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek