Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com
Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace v angličtině
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Care Advocate II
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 28979460720 | aktuálnost: 21.09.2024
Accolade Technologies s.r.o.
Care Advocate II
Upřesňující informace
Mzda: 45 000 Kč / měsíc
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Základní
Vhodné pro: OZP - tělesně postižený, Cizince
Accolade Technologies s.r.o.