Vedoucí odboru kanceláře starosty
referenční číslo: 66224eb802a129ef180361eb | aktuálnost: 02.05.2024
Úřad MČ Praha 18 patří dlouhodobě mezi nejlépe hodnocené pražské úřady a za svou profesionalitu a vstřícnost vůči občanům již několikrát získal ocenění „Přívětivý úřad“, které každoročně uděluje Ministerstvo vnitra ČR. Za kvalitou služeb, které úřad občanům poskytuje, stojí naši zaměstnanci. Proto si velmi vážíme jejich osobního přístupu, odbornosti a loajality, a snažíme se pro ně vytvářet co nejpříhodnější pracovní podmínky a přátelskou atmosféru.
Nyní máte možnost připojit se k nám i Vy!
Vedoucí odboru kanceláře starosty
Co bude Vaší náplní práce?lň práce
- vedení odboru kanceláře starosty:
- koordinace sekretariátu samosprávy,
- koordinace agendy ochrany obyvatel a krizového řízení,
- koordinace agendy tiskové/ho mluvčí/ho,
- koordinace agendy radničního periodika,
- příprava a odpovědnost za plnění rozpočtu odboru,
- evidence smluv a objednávek vázaných k činnosti odboru, včetně zajištění související agendy,
- příprava zasedání Rady městské části Praha 18 a zpracování zápisů z jejich jednání, včetně zajištění související agendy,
- spolupráce při přípravě zasedání Zastupitelstva městské části Praha 18,
- monitoring projektových příležitostí a příprava nových projektů, samostatné vedení projektů,
- zástup tiskové/ho mluvčí/ho po dobu její/jeho nepřítomnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook),
- výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti v mluveném i písemném projevu.
Výhodou bude:
- orientace a zkušenosti ve veřejné správě,
- zkušenost s vedením podřízených a v oblasti komunikace a styku s veřejností,
- znalost spisové služby případně ekonomických modulů systému Ginis,
- zvláštní odborná způsobilost při přípravě a realizaci hospodářských opatření pro krizové stavy,
- zvláštní odborná způsobilost při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení,
- znalost zákonů č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů a č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Oceníme Vaši:
- orientaci v právních předpisech a schopnost je operativně uplatňovat,
- organizační schopnost,
- samostatné rozhodování,
- přesnost, pečlivost, spolehlivost, týmovou práci.
Bez čeho to nepůjde:
Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů je nezbytné splnit tyto požadavky:
- minimální věk 18 let,
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk,
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost.
A co můžeme nabídnout my Vám?
- pracovní poměr na dobu neurčitou,
- mentora během Vaší adaptace,
- příjemné a přátelské pracovní prostředí,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů zdravotního volna,
- možnost využití čtyřdenního pracovního týdne s volným pátkem dvakrát do měsíce,
- narozeninový den (placené volno v den narozenin),
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na volnočasové aktivity a MultiSport kartu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- cvičení pilates (dvakrát týdně),
- mimořádné odměny,
- příležitost k profesnímu rozvoji a vzdělávání.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, na níže uvedeném odkaze naleznete její kompletní znění včetně postupu, jak se do výběrového řízení zařadit.
https://www.praha18.cz/assets/File.ashx?id_org=80152&id_dokumenty=64517
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Bechyňská 639, Praha 18, 19900
Region: Praha
Obor: Administrativa, Management, Státní, veřejná správa
Profese: úředník státních / veřejných institucí, vedoucí odboru/oddělení
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Bakalářské