Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 714)

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích Administrativa spojená se zakázkami Komunikace s dodavateli Spolupráce napříč různými úseky společnosti Zpracování technických požadavků

Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc

Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Zajištění plynulého chodu recepce, zajištění chodu skladu BOZP Uvítání hostů a návštěv, komunikace s dodavateli Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení, asistence při zařizování služebních cest Doplňkové práce…

Zpracování požadavků od zákazníků Komunikace s přepravci v rámci expedice zboží Evidence změn v interním systému dle požadavků zákazníka Hodnocení zákaznické spokojenosti Zadávání smluv do systému Péče o zákaznickou agendu Správa dokumentů k expedici

Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc

Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system

Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc

Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků

Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc

Vyřizování požadavků zákazníků Komunikace v němčině a angličtině Účast na inovativních projektech Práce v interním systému

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Pro našeho klienta, společnost, která má dlouhodobé zkušenosti při správě farmaceutických a zdravotnických dat, hledáme vhodné kandidáty na pozici Registrátor/ka farmaceutických výrobků. Náplň práce: Evidence dat o lécích a léčivých výrobcích Práce s MS Office (především Excel) na základní…

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Asistentka – administrativní výpomoc

(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)

administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

1 2 3 4 5 6 7 8 9 86

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů