Pro našeho klienta, společnost, která realizuje přenos vědeckých poznatků do běžného života, hledáme nového kolegu, či kolegyni na pozici Back Office Assistant.
Náplň práce:
- Fakturace
- Tvorba podkladů pro účetní společnost a komunikace s ní
- Podpora manažera
- Reporting
- Administrativa spojená s HR
Požadujeme:
- Ekonomické vzdělání
- Praxi v administrativě
- Znalost MS Office
- Pečlivost
- Smysl pro detail
- Zodpovědnost
Nabízíme:
- Plat 40 000 – 60 000 Kč
- Kanceláře v centru Prahy
- Občerstvení na pracovišti
- iPhone a MacBook
- Multisport kartu
- Přátelský kolektiv
- Firemního kouče
- Podpora vzdělávání
- Nástup ihned
- Místo výkonu práce: Praha 1 – Nové Město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.