Pro našeho klienta, městskou část Praha 13, hledáme vhodné kandidáty na pozici Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty.
Náplň práce:
- zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend ve spolupráci s orgány státní správy, samosprávy a statutárními orgány s rozsáhlým územním působením
- organizace a správa chodu kanceláře
- poskytování administrativní podpory včetně vyřizování korespondence, objednávek, faktur a dalších administrativních úkolů
Požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- dosažení 18 let věku
- občan ČR
- nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- svéprávnost
- bezúhonnost
- dobrá uživatelská znalost práce na PC
Výhodou:
- praxe ve veřejné správě
- komunikativnost, psychická odolnost
- samostatné uvažování a organizační schopnosti
- odpovědný přístup k plnění úkolů
Nabízíme:
-
zaměstnání u stabilního zaměstnavatele se zaručeným termínem výplaty
-
přátelský kolektiv
-
příjemné, moderní pracoviště na Slunečním náměstí
-
přímo na stanici metra B „Hůrka“
-
5 týdnů dovolené
-
6 dní indispozičního volna (tzv. sick days)
-
2 dny volna v kalendářním roce na samostudium
-
možnost individuálního nastavení pracovní doby (na pracovištích, kde je to možné)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.