Technik kvality (P3767)
Náplň práce
Řídí řešení reklamací se zákazníkem, je odpovědný za včasnou reakci vůči zákazníkovi, ve spolupráci s TPV a výrobou zpracovává návrhy nápravných opatření, v rámci projektových týmů zajišťuje a spolupracuje na zpracování požadavků zákazníka dle příslušných pracovních postupů v procesu, zabezpečuje a spolupracuje na řízení neshodné výroby vrácené zákazníkem, zabezpečuje informovanost podniku o požadavcích zákazníků, prosazuje požadavky zákazníků v podniku, účastní se schůzek kvality, zpracovává a aktualizuje přehledy reklamací jemu určených zákazníků, podílí se a je zodpovědný za proces vzorkování k zákazníkovi v rámci projektového týmu, tvoří a aktualizuje dokumentaci kvality dle požadavků a změn
Požadujeme
M/Ž, SŠ / VŠ vzdělání, znalost AJ (minimálně úroveň B2), praxe min. 2 roky v automotive průmyslu, PC: MS Office, znalost norem ISO 9001 a ISO/TS 16949, znalost 8D, FMEA, SPC, APQP, VDA2/PPAP, orientace ve výkresové dokumentaci, analytické myšlení, základy týmové práce, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Nabízíme
mzda dle praxe a zkušeností, stravenky v hodnotě 70 Kč / směna (příspěvek 55 %), 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, služební telefon, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměna
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Jablonec nad Nisou,
Region: Liberecký kraj
Obor: Kvalita, kontrola jakosti
Profese: inženýr kvality, kvalitář
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění