Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra.
Náplň práce:
- Celková prezentace informačního centra
- Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU
- Zadávání informací do systémů Global Blue and Planet
- Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky)
- Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky
- Podpora Fashion Club (registrace a různé akce)
- Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel
- Zastupovaní recepce
- Řešení ad hoc úkolů zadaných manažerem
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné pozici nebo v oblasti zákaznického servisu
- Znalost MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Dobré organizační schopnosti
- Znalost českého a anglického jazyka (aktivně slovem a písmem) – komunikace se zahraničními zákazníky
- Časová flexibilita
Nabízíme:
- Příspěvek na stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Kurzy angličtiny
- 5 sick days
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Místo výkonu práce: Praha 10 - Štěrboholy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.