Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (2 369)

Pracovník technického odbavení letadel (nakládka/vykládka zavazadel)

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

nakládka/vykládka zavazadel, zboží, poštovních zásilek z letadel práce v třídírně zavazadel obsluha mobilních mechanizačních prostředků ostatní činnosti spojené s technickým odbavením letadel vyjma plnění letadel pohonnými hmotami, zásobování letadel občerstvením, servisní činností a údržbou…

Reklamační pracovník

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

jednání s cestujícími ohledně ztracených či poškozených zavazadel

Check - IN agent (pracovník odbavení cestujících)

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

kompletní odbavení cestujících kontrola cestovních dokladů práce se systémy leteckých společností

Koordinátor odbavení-handling agent

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

dohled a kontrola nad průběhem celého odbavení letadla koordinace činností složek podílejících se na odbavení dodržení časového rámce dle požadavku letecké společnosti zajištění dodržování platných předpisů ( Safety & Security – reporting) administrace k letu ( fakturace, kompletace dokumentů )

Pracovník doprovodu cestujících

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

po příletu letadla vymezit koridor pro bezpečný pohyb cestujících po odbavovací ploše dohled a doprovod cestujících, kteří vystupují/nastupují z/do letadla a přecházejí po odbavovací ploše komunikace s letovou posádkou ohledně zahájení a ukončení výstupu/nástupu cestujících z/do letadla

Ticketing agent

(K Letišti 57/1049, Praha 6, 161 00)

zákaznický servis prodej letenek vybírání poplatků za zpoplatněné letištní služby a zavazadla administrativní práce spojená s chodem kanceláře

Staň se tím nejlepším IT recruiterem

Aktivní vyhledávání kandidátů na IT pozice Práce s pracovní portály a sociálními sítěmi Vedení pohovorů s kandidáty po telefonu i osobně Komunikace s klienty, organizace pohovorů Tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů Účast na pohovorech ve firmách

Mzda: 20 000 - 40 000 Kč / měsíc

Němčinář v administrativě

Zodpovědnost za správnost svěřených úkolů Elektronická a telefonická komunikace s dodavateli Práce s daty a jejich zpracování do interního systému Podílení se na zkvalitňování zákaznického servisu Spolupráce s jinými odděleními

Mzda: 20 000 - 23 000 Kč / měsíc

Referent nákupu - i pro absolventy

zajištění požadavků v oblasti nákupu komunikace s dodavateli v němčině kontrola objednávek, faktur, termínů zpracování veškeré související administrativy spolupráce v rámci mezinárodního týmu

Mzda: 18 000 - 24 000 Kč / měsíc

Customer service

Budeš spravovat portfolio zákazníků, denně s nimi komunikovat a pečovat o jejich potřeby. Budeš řešit reklamace a odstávky jak s technickým oddělením, tak i se zákazníky. Budeš se podílet na přípravě prodejní strategie a pak ji prezentovat dál.

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Specialista zákaznické podpory s NJ

vyřizování požadavků zákazníků komunikace v německém jazyce vyjednávání obchodních podmínek přijímání a správa objednávek tvorba cenových nabídek kooperace s ostatními odděleními

Zákaznická podpora s NJ a AJ

denní kontakt se zákazníky v cizím jazyce správa zákaznických účtů vyřizování přání a stížností zákazníků spoluúčast na dosažení stanovených cílů přímý kontakt s výrobou, distribucí a prodejem

Zákaznický servis – bez jazyka

přijímání objednávek od zákazníků zadávání objednávek do systému SAP příprava dokumentů pro logistiku (expedice, fakturace) řešení reklamací výrobků, dodávek a jejich evidence v systému komunikace napříč odděleními tvoření reportů

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Zákaznická podpora

přijímání objednávek od zákazníků zadávání objednávek do systému SAP příprava dokumentů pro logistiku (expedice, fakturace) řešení reklamací výrobků, dodávek a jejich evidenci v systému komunikace napříč odděleními tvoření reportů

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Specialista objednávek s FJ a AJ

Zpracování a kontrola objednávek od zákazníků Dohled nad jejich zpracováním Komunikace se zahraničními zákazníky a kolegy Řešení požadavků zákazníků Vedené příslušné administrativy

Specialista objednávek s AJ

Zpracování a kontrola objednávek od zákazníků Dohled nad jejich zpracováním Komunikace se zahraničními zákazníky a kolegy Řešení požadavků zákazníků Vedené příslušné administrativy

Mzda: 20 000 - 30 000 Kč / měsíc

HR & sales consultant junior (fix 23.000 Kč)

aktivní vyhledávání kandidátů na zadané pracovní pozice práce s interními i externími databázemi životopisů komunikace s firmami, účast na osobních setkáních vedení pohovorů s kandidáty, účast na pohovorech ve firmách tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů administrativní činnosti…

Mzda: 23 000 - 35 000 Kč / měsíc

HR and Sales Consultant

Vyhledávání vhodných uchazečů na pracovní pozice z oblasti strojírenství Práce s databázemi uchazečů o zaměstnání, inzerce, selekce životopisů Denní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, testování uchazečů Udržování a rozvoj vztahu s klienty, komunikace požadavků na pracovní pozice …

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc

Zákaznická podpora s NJ a AJ

denní komunikace se zákazníky společnosti v německé a anglickém jazyce řešení potřeb a požadavků po distribuční stránce zaznamenávání všech důležitých informací k zákaznickým účtům spoluúčast na dosažení cílů úzká spolupráce s distribucí a logistickým centrem

„náš zákazník, náš pán“

„styčný důstojník“ pro přidělené klienty vyřizování veškerých zákaznických požadavků denní komunikace v cizím jazyce kompletní administrativa procesů zákaznického servisu spolupráce s ostatními odděleními

1 2 3 4 5 6 7 8 9 100

Může Vás zajímat

JobDnes.cz - Moje cesta do prace

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů