Nabídka práce (1 609)
Baví Vás administrativní práce a rádi byste nasbírali další zkušenosti ze zajímavé firmy? Umíte pracovat v balíčku MS Office, domluvíte se anglicky a rádi se staráte o zákazníky? Mám pro Vás novou zajímavou pozici asistentky v neziskové společnosti, tak se mi ozvěte! Zajistíte běžný chod kanceláře …
pravá ruka HR managera administrativa, hlídání termínů, pomoc se školením inzerce, sociální sítě asistence vedení firmy, zařizování korespondence, kontakt s návětěvami vedení pokladny reporting
Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc
zákaznický servis v německém jazyce práce v IS, na PC reporting, administrativa s tím spojená
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Organizace diáře CEO Starost o osobní a pracovní agendu Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod. Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery,…
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc
Organizace diáře CEO Starost o osobní a pracovní agendu Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod. Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery,…
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc
Komunikace s návštěvníky a případné konzultace k vystaveným produktům Support pro marketing Zajištění bezproblémového chodu showroomu Cenové nabídky Komunikace napříč společností Administrativa
Mzda: 33 000 - 40 000 Kč / měsíc
Stanovování priorit a plánování Správa a orhganizace kalendáře ředitele Tvorba reprotů Příprava podkladů a dokumentů Komunikace napříč odděleními Řešení přidělených úkolů
zadávání objednávek, kontrola plnění, kontrola podmínek komunikace s kolegy ze zahraničí spolupráce napříč oddděleními pomoc při přípravě reportů hodnocení dodavatelů
Mzda: 28 000 - 35 000 Kč / měsíc
každodenní komunikace se zákazníky příjem prodejních objednávek práce s portály tvorba podkladů a expedice objednávek správa databáze
Mzda: 28 000 - 32 000 Kč / měsíc
Příprava a vedení meetingů Přípava podkladů pro zákazníky Sledování finančních a adminisrativních aspektů projektu Příprava závěrečné zprávy Zjišťování spokojenosti zákazníka
Vedení a příprava meetingů + zápisy Příprava podkladů pro klienta Sledování administrativní a finančních kroků projektu Příprava zprávy o ukončení projektu Komunikace se zákazníky
komunikace s klienty ze zahraničí příjem objednávek a zadávání do interního systému příprava podkladů pro fakturaci práce se zákaznickým systémem úzká spolupráce s logistikou
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc
komunikace s klienty ze zahraničí příjem objednávek a zadávání do interního systému příprava podkladů pro fakturaci práce se zákaznickým systémem úzká spolupráce s logistikou
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc
určivání priorit výroby a řížení porad koordinace výroby ve spolupráci s mistry organizace nákupu materiálu zástupce vedoucího logistiky příprava podkladů pro reporting
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Komunikace s výrobou a dalšími odděleními Zákaznický a poradenský servis Koordinace zakázek Administrativa spojená s výrobou Komunikace se zákazníky ze zahraničí
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Referenta / Referentky oddělení přestupků Kanceláře úřadu
(Pernštýnské náměstí 1, Pardubice, 53002)
Podrobné informace o podmínkách výběrového řízení včetně náležitostí přihlášky a lhůty pro její podání jsou uvedeny na: https://pardubice.eu/volna-mista-mo1 u tajemnice úřadu Ing. Gabriely Křížkové, tel.: 466 046 007
Recepční
(Hornopolní 3313/42, Moravská Ostrava a Přívoz, 70200)
Požadujeme: - SŠ vzdělání - výborná znalost AJ, další světový jazyk výhodou Nabízíme: - práce v přívětivém kolektivu zaměstnanců - příjemné pracovní prostředí Ostatní sdělení Zasláním životopisu do společnosti CPI Hotels, a.s., IČO 47116757, se sídlem Praha 10, Bečvářova 2081/14, PSČ…
Mzda: 140 - 150 Kč / hodinu
Pro našeho klienta, společnost, která je předním distributorem speciálních chemikálií a potravinářských přísad, hledáme vhodného kandidáta na pozici Customer Service – advanced materials. Co bude Vaší náplní práce? Zadávání importních a exportních dat Zpracování objednávek a organizace dopravy…
Konzultant prodeje finančních služeb - Mladá Boleslav
(Boleslavská 1042, Kosmonosy, 293 06)
Staňte se specialistou našich finančních služeb. Nabídneme Vám práci s klienty, kteří si u nás už vybrali vůz. Vaším úkolem bude připravit smluvní dokumentaci a zároveň nabídnout zákazníkovi doplňkové finanční a pojišťovací služby. * Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Specialista / ka finančních služeb - Hradec Králové
(Koutníkova 272/39, Hradec Králové, 503 01)
Rádi jednáte s lidmi a dokážete jim poskytnout zákaznické služby na vysoké úrovni. Chcete být ohodnoceni na základě vlastních výsledků? Staňte se součástí týmu zákaznického servisu AAA Auto, který se profesionálně a pečlivě stará o klienty při sjednávání finančních služeb. * Komunikace s klienty…
Mzda: 40 000 - 70 000 Kč / měsíc