Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (3 546)

Specialista/ka finančních služeb - Mladá Boleslav - Náborový příspěvek 20.000 Kč

(Boleslavská 1042, Kosmonosy, 293 06)

Očekáváte pro sebe vždy tu nejvyšší úroveň zákaznické péče? Uměli byste sami poskytnout zákaznické služby na vysoké úrovni? Chcete být ohodnoceni na základě vámi dosažených výsledků a nemuset se spoléhat na výkon celého týmu? V AAA jsme přesvědčeni, že jsou to právě naši lidé, kdo šíří povědomí o…

Specialista/ka administrativy v týmu správy pojistných smluv

(Praha)

Do našeho týmů správy pojistných smluv hledáme dvě nové kolegy/ně, můžete být jedním/nou z nich! Máte chuť: zpracovávat veškerou agendu spojenou s pojistnou smlouvou po celou dobu jejího trvání – změny, ukončování pracovat ve specifických programech společnosti určených ke správě pojistných…

Studuješ a chceš získat praxi v personalistice?!

Jsme Adecco -  mezinárodní společnost působící v 71 zemích světa. V České republice jsme od roku 1992 a stále rozšiřujeme své řady a hledáme vhodného kandidáta/-ku na pozici STÁŽISTA/STÁŽISTKA: Náplň práce: * výpomoc s vedením personální administrativy, tvorba pracovních smluv  * vyřizování…

Stáž na poloviční úvazek v Praze

• Rozvíjení zkušeností s podporou marketingových a prodejních aktivit partnerů • Přípravou kampaní na společné marketingové kampaně • Zpracování a korektury (jazykové přezkoumání) obsahu webových stránek • Rozvíjení dovedností ve zpravodajství a analýze

Mzda: 13 000 - 15 000 Kč / měsíc

Recepční, sekretářka, administrativní podpora firmy - part time

•zajištění chodu recepce spolu s kolegyní •příprava meetingové místnosti a zajištění občerstvení •administrativní práce spojené s korporátní administrací společnosti •evidence docházky zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdy •obsluha datové schránky, evidence, přijímání a odesílání pošty, …

Asistentka developerského týmu s velmi dobrou AJ

Profesionální podpora týmu developerského projektu •podpora při koordinaci činností týmu developmentu •aktivní spolupráce s interními i externími členy týmu včetně např.:    sledování aktuální situace a vývojových trendů na realitním trhu    podpory při zpracování ekonomického vyhodnocení…

Back office Manager - 6 - 8 hod s aktivní AJ

Agenda smluv (zodpovědnost za agendu, příprava smluv dle vzorů) Spolupráce na správě nemovitostí (komunikace s nájemci, vyúčtování, smlouvy) Nastavení procesů a následné vedení agendy developerských projektů Zodpovědnost za organizaci různých samostatných projektů Zodpovědnost za chod kanceláře…

Asistentka střediska IT

komplexní zpracování obchodních případů v IS Helios (kalkulace, fakturace, řešení reklamací)  zpracování došlých objednávek objednávání zboží u dodavatelů příjem a výdej zboží (logistika), komunikace s přepravními společnostmi  komunikace s tuzemskými/zahraničními dodavateli a odběrateli  …

Asistentka

(Náměstí I. P. Pavlova 1785/3, Praha 2, 12000)

obsluha návštěv, podpora projekce sjednávání schůzek, vyřizování telefonátu pošta a pochůzky po úřadech zajištění denního provozu kanceláře samostatné řešení úkolů vyplývající z dané pozice další administrativní činnosti spojené s chodem kanceláře

Asistentka

vedení spisové agendy třídění, archivace, formátování smluv a jiných textů administrace zpráv z datové schránky komunikace se soudy a úřady osobní asistenci pro právníky a další administrativní práce

Zdravotní sestra na recepci, Praha 1, 26 400 Kč + benefity

Nestátní zdravotnické zařízení sídlící v centru Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici Zdravotní sestra na recepci. U této pracovní pozice NEJSOU noční, 12tky a práce o víkendech! NEJDE o práci u lůžka, nebo v ordinaci lékaře! Tato pracovní pozice je svojí povahou vhodná jak pro absolventy…

Mzda: 26 400 - 26 400 Kč

Referentka recepce, Praha 1, 26 400 Kč + benefity

Nestátní zdravotnické zařízení sídlící v centru Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici Referent/ka recepce - i bez zdravotního vzdělání a praxe ve zdravotnictví. Na recepci je tým 5ti kolegyň na stejné pracovní pozici, jehož součástí se můžete stát. Rádi Vám nabídneme velmi dobrý pracovní tým,…

Mzda: 26 400 - 26 400 Kč

Asistentka ředitelky Erste Premiér, Praha - Pelléova

(Praha)

vyzkoušet si práci ve velké bance zajišťovat administrativní podporu manažera pobočky řídit chod recepce na pobočce České spořitelny pracovat přímo na pobočce v kontaktu s klienty pomáhat klientům s orientací na pobočce přispívat se svými nápady, jak zefektivnit provoz na pobočce podílet se…

Recepční, nástupní plat 26.000 Kč

• Zabezpečení chodu kanceláře • Objednávání kancelářských potřeb • Komunikace se správou budovy • Zajištění služebních cest • Zajištění firemních akcí • Příprava podkladů pro meeting • Péče o návštěvy

Mzda: 26 000 - 26 000 Kč / měsíc

Jednoduchá práce v administrativě, až 35.000Kč

- Administrativní činnost - Monitoring trhu - Komunikace se zákazníky - Úvěrové konverzace

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc

Klientský poradce finančních služeb - Teplice

(Novosedlická 1828, Teplice, Teplice, 415 01)

* Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb * Příprava smluv a dokladů * Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, leasingové společnosti) * Práce s finanční hotovostí * Administrativní podpora prodeje vozidel

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Manažer personalistiky

(Praha)

Pro našeho klienta hledáme vhodného kandidáta na pozici Manažer personalistiky. Jedná se o českou dodavatelsko-inženýringovou společnost, působící na trhu od roku 1990 v oblasti žáruvzdorných vyzdívek a izolací pro průmyslové tepelné agregáty. Realizují projekty pro průmyslové segmenty (energetika…

Referent/ka nákupu energetických komodit, Praha 6, velmi zajímavé

Profil společnosti:  Pro našeho klienta, významnou a dynamickou společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici referent/ka nákupu energetických komodit. Náplň práce: - příprava reportů, analýz a správa realizovaných nákupů energií - vedení příslušné dokumentace a…

Prodejce obchodního oddělení - Hradec Králové, zajímavá nabídka

Pro našeho významného klienta, stabilní společnost působící na trhu ČR, hledáme pro pracoviště v Hradci Králové vhodné kandidáty na pozici prodejce obchodního oddělení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek zákazníků na zboží a poskytované služby - vyhotovení příslušné související obchodní…

Manažer podpory administrace - vrchní referent nebo rada, Pardubice

Generální ředitel Centra pro regionální rozvoj České republiky jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“) Vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní referent nebo rada - manažer podpory administrace v Územním odboru…

1 2 3 4 5 6 7 8 9 100

Může Vás zajímat

JobDnes.cz - Moje cesta do prace

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů