Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 735)

Vedoucí ekonomického oddělení - Státní příspěvková organizace

Státní příspěvková organizace zaměřená na kulturu, hledá správce rozpočtu a vedoucího 5ti členného týmu. Máte rádi historii, zkušenost v obdobné organizaci, vzdělání ekonomického směru a chcete si sám určovat práci? Hledáme právě Vás!-Správa rozpočtu příspěvkové organizace, -Vedení a organizice…

Junior účetní s francouzšinou a angličtinou

Příležitost pro absolventy nebo i zkušené kandidáty na účetní pozici s denním využitím francouzštiny a angličtiny! Připojte se k přátelskému týmu a mezinárodnímu prostředí s možností dalšího rozvoje. - Vedení administrativní agendy a příslušné dokumentace - Zpracování dat v systému SAP - Denní…

Pracovník kvality - SQA (Zástupce vedoucího)

Pro strojírenskou společnost hledáme posilu oddělení kvality. Zajištění kvality firemních dodavatelů Řešení vzorkování a změny v procesech Zodpovědnost za kontrolní plán a instrukce Příprava na interní a externí audity Spolupráce s ostatními odděleními výroby Vystavování reklamací a reportů

Disponent nákupu - praxe na obdobné pozici (22-26.000 Kč)

Zajišťování materiálu Vyřizování reklamací Sledování dodacích termínů Sledování zásob

Mzda: 22 000 - 26 000 Kč / měsíc

Parťák/parťačka na obchodní oddělení (25-28.000 Kč)

Evidence, kontrola a vystavování potvrzení objednávek Zakládání dokumentů do systému Příprava dokumentů a celních podkladů Vyřízení fakturací

Mzda: 25 000 - 28 000 Kč / měsíc

Asistent/ka obchodního týmu Praha

administrativní podpora obchodního týmu zpracování objednávek příprava kalkulací vystavení faktur komunikace se členy obchodního týmu práce v interním systému

Asistent/ka na zákaznický servis (25-30.000 Kč)

komunikace s klienty ze zahraničí příjem objednávek a zadávání do interního systému příprava podkladů pro fakturaci práce se zákaznickým systémem úzká spolupráce s logistikou

Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc

Referent/ka s angličtinou (30-40.000 Kč)

Evidence a kontrola objednávek Komunikace se zákazníky v anglickém jazyce Kooperace s dalšími odděleními Řízení exportu Zajišťování prodeje

Referent s AJ (22-24.000 Kč) - absolventi

komunikace se zákazníky zadávání objednávek zpracování zakázek dohled nad včasném dodání dodávek dohled na stav zásob a jejich doplňování reporting účast na schůzkách

Mzda: 22 000 - 24 000 Kč / měsíc

Asistent/ka managmentu (30-35.000 Kč)

Kompletní zajištění chodu kanceláře Starost o agendu a time managment vedení společnosti Spolupráce s odděleními napříč společností Support pro HR oddělení Plánování firemních akcí

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Asistent/ka managmentu společnosti(30-35.000 Kč)

Kompletní zajištění chodu kanceláře Starost o agendu a time managment vedení společnosti Zajišťování letenek, hotelů, správa kalendáře CEO Spolupráce s odděleními napříč společností Plánování firemních akcí

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Asistent/ka vedení společnosti (30-35.000 Kč)

Kompletní zajištění chodu kanceláře Starost o agendu a time managment vedení společnosti Spolupráce s odděleními napříč společností Support pro HR oddělení Plánování firemních akcí

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Pravá ruka vedení společnosti (30-35.000 Kč)

Kompletní zajištění chodu kanceláře Starost o agendu a time managment vedení společnosti Spolupráce s odděleními napříč společností Support pro HR oddělení Plánování firemních akcí

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Specialist/ka showroomu s AJ (30-35.000 Kč)

zodpovědnost za showroom v Brně komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce) Péče o vzhled celého showroomu zadávání a udržování kontaktů v CRM systému kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí návrhy na zlepšení…

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Store specialist (30-35.000 Kč)

zodpovědnost za showroom v Brně komunikace se zákazníky a představení portfolia produktů (i v anglickém jazyce) Péče o vzhled celého showroomu zadávání a udržování kontaktů v CRM systému kooperace s obchodním manažerem a ředitelem na pořádání eventů a prodejních akcí návrhy na zlepšení…

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Specialista/ka oddělení bankovních operací - senior - praha

(Dopraváků 874 / 15, Praha 8, 184 00)

Do našeho skvělého týmu finančního oddělení hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici "Specialista/ka oddělení bankovních operací - Senior". Připojte se do našeho profesionálního týmu, který vás přátelsky přivítá a zaškolí. Staňte se součástí prestižní nadnárodní společnosti, která je jedničkou…

Administrátor/ka zakázek, 30 - 35 000 Kč

Profil firmy: Naším klientem je společnost z oblasti kovovýroby (výsek, ohyb, svařování, laserové zpracování tenkých plechů na CNC). V tuto chvíli hledáme vhodné kandidáty na pozici administrátor/ky zakázek.   Náplň práce: - plánování výroby ve vlastním plánovacím programu (dle možných…

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč

Recepční-asistentka administrace

(Praha)

Pro našeho klienta, skupinu společností z oboru nemovitostí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční-asistentka administrace. Hledáme člověka, který bude plný energie a bude mít chuť pracovat a řešit různorodé úkoly týkající se chodu recepce. Co vás čeká: zodpovědnost za plynulý chod recepce …

Referent / Referentka v Odboru realizace investičních akcí

(náměstí Míru 12, Zlín, 76001)

minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, obor stavební, praxe v oblasti stavebnictví nebo stavebním provozu výhodou, organizační a komunikační schopnosti, flexibilita

Referent / Referentka stavebně správních řízení v Odboru stavebních a dopravních…

(náměstí Míru 12, Zlín, 76001)

Předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 87
JobDnes.cz - Moje cesta do prace

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů