Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (3 501)

Asistent/ka jednatele / Vedoucí interních projektů - Říčansko

Jste organizovaní, spolehliví, MS Office je pro vás brnkačka? Máte již praxi v administrativě nebo s koordinací interních projektů? Pak neváhejte a pošlete mi Vaše CV! Co bude náplní této práce? Stanete se pravou rukou jednatele společnosti Budete odpovídat za svěřené úkoly a procesy v…

Product specialist - i junioři!

Podílení se na implementaci nových výrobků Kompletní starost o propagaci a zavádění na trh Aktivní interní spolupráce, účast na poradách Proaktivní komunikace se zákazníky a partnery Sledování inovací a trendů včetně analýzy trhu Občasné služební cesty (i zahraniční)

Mzda: 28 000 - 38 000 Kč / měsíc

Technický pracovník marketingu

podpora zavádění nových produktů na trh vytváření strategií, inovací a nových projektů spolupráce s výrobou, konstrukcí, obchodem pravidelné monitorování trhu a konkurence externí spolupráce se zákazníky a partnery

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Asistent/ka managementu s NJ

správa kalendáře managementu společnosti příprava podkladů pro jednání vyřizování a třídění obchodní korespondence zástup sekretariátu (1x v měsíci) denní komunikace v německém jazyce administrativa

Brigáda - výroba a zpracování vstupních karet

(Praha)

pomáhat bance v jejím přerodu do Banky budoucnosti být podporou zaměstnanců banky zajišťovat tisk, výrobu a správu (zaměstnaneckých) karet zadávat data o kartách do počítače

Team Leader

(Mikulášská 14, Plzeň, 31200)

Náplň práce Budování vlastního týmu Zprostředkování pronájmů a prodejů nemovitostí Schopnost komunikovat a překonávat překážky Aktivní získávání zakázek Celkový servis před a po prodeji nemovitosti Pracovat v propracovaný systém monitoringu, párování nabídky a poptávky v celé naší síti ZDARMA…

Mzda: 20 000 - 600 000 Kč / měsíc

Referent/ka obchodu

(Stránského 3137/37, Brno, 616 00)

D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR, největší evropský specialista na právní ochranu. Referent/ka obchodu Chceš pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně? Služba, kterou poskytujeme již více než 22 let v České republice pomáhá lidem v běžném životě i při…

Asistentka produktového manažera, fix 35.000Kč

* vytváření portfolia produktů z oboru elektro a domácích potřeb *komunikace s exportním, logistickým a obchodním oddělením *spolupráce na marketingových akcích *reporting výsledků, vytváření tabulek *administrativa spojená s portfoliem produktů

Mzda: 35 000 - 35 000 Kč / měsíc

Manažer/ka pro skupinu obchodních poradců, Praha

(Purkyňova 2121/3, Praha 1, 110 00)

Role manažera je obecně v rámci obchodní služby jedna z nejdůležitějších. Na této pozici budete především hledat nové kolegy na pozice pojišťovacích zprostředkovatelů, budete se starat o jejich vedení a rozvoj. MetLife Vás bude bavit! Hlavní odpovědnosti: Motivování a školení obchodníků k dobrým…

Tipař- realitní kancelář realdomus, s.r.o. / důmrealit CZ

(Radniční 133, České Budějovice, 37001)

Obchodní příležitost se dá najít všude. Chodíte rádi na procházky, jste součástí  kolektivu lidí nebo máte plno přátel ? Stačí se jen dívat a povídat si s lidmi. Každý ve vašem okolí řeší jednou za čas bydlení a právě to může být vaše šance, jak přijít k zajímavým penězům. Stačí pouze doporučit…

Manažer projektu - odd. realizace - rada nebo odborný rada, Zlín

Generální ředitel Centra pro regionální rozvoj České republiky jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“) Vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada nebo odborný rada - manažer projektu v Oddělení realizace pro Zlínský…

Manažer projektu - odd. hodnocení - rada nebo odborný rada, Karlovy Vary

Generální ředitel Centra pro regionální rozvoj České republiky jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“) Vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada nebo odborný rada - manažer projektu v Oddělení hodnocení pro…

Stáž na poloviční úvazek v Praze

• Rozvíjení zkušeností s podporou marketingových a prodejních aktivit partnerů • Přípravou kampaní na společné marketingové kampaně • Zpracování a korektury (jazykové přezkoumání) obsahu webových stránek • Rozvíjení dovedností ve zpravodajství a analýze

Mzda: 13 000 - 15 000 Kč / měsíc

Stáž v personální společnosti Plzeň

Jsme Adecco -  mezinárodní společnost působící v 71 zemích světa. V České republice jsme od roku 1992 a stále rozšiřujeme své řady a hledáme vhodného kandidáta/-ku na pozici STÁŽISTA/STÁŽISTKA: Náplň práce: * výpomoc s vedením personální administrativy, tvorba pracovních smluv  * vyřizování…

Recepční, sekretářka, administrativní podpora firmy - part time

•zajištění chodu recepce spolu s kolegyní •příprava meetingové místnosti a zajištění občerstvení •administrativní práce spojené s korporátní administrací společnosti •evidence docházky zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdy •obsluha datové schránky, evidence, přijímání a odesílání pošty, …

Asistentka developerského týmu s velmi dobrou AJ

Profesionální podpora týmu developerského projektu •podpora při koordinaci činností týmu developmentu •aktivní spolupráce s interními i externími členy týmu včetně např.:    sledování aktuální situace a vývojových trendů na realitním trhu    podpory při zpracování ekonomického vyhodnocení…

Back office Manager - 6 - 8 hod s aktivní AJ

Agenda smluv (zodpovědnost za agendu, příprava smluv dle vzorů) Spolupráce na správě nemovitostí (komunikace s nájemci, vyúčtování, smlouvy) Nastavení procesů a následné vedení agendy developerských projektů Zodpovědnost za organizaci různých samostatných projektů Zodpovědnost za chod kanceláře…

Asistentka střediska IT

komplexní zpracování obchodních případů v IS Helios (kalkulace, fakturace, řešení reklamací)  zpracování došlých objednávek objednávání zboží u dodavatelů příjem a výdej zboží (logistika), komunikace s přepravními společnostmi  komunikace s tuzemskými/zahraničními dodavateli a odběrateli  …

Asistentka

(Náměstí I. P. Pavlova 1785/3, Praha 2, 12000)

obsluha návštěv, podpora projekce sjednávání schůzek, vyřizování telefonátu pošta a pochůzky po úřadech zajištění denního provozu kanceláře samostatné řešení úkolů vyplývající z dané pozice další administrativní činnosti spojené s chodem kanceláře

Asistentka

vedení spisové agendy třídění, archivace, formátování smluv a jiných textů administrace zpráv z datové schránky komunikace se soudy a úřady osobní asistenci pro právníky a další administrativní práce

1 2 3 4 5 6 7 8 9 100

Může Vás zajímat

JobDnes.cz - Moje cesta do prace

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů