Asistent/ka GŘ - Office Manager (P3992)
Náplň práce
Práce pro TOP management společnosti, time management vedení, účast na poradách - zápisy, kontrola plnění úkolů, zodpovědnost za vydávání firemních tiskovin, zařizování zahraničních služebních cest, letenek, ubytování zahraničních návštěv a péče o ně, spolupráce s odd. marketingu při organizování společenských a prezentačních akcí firmy, spolupráce na firemních projektech adl. úkoly vyplývající z této velmi zajímavé pozice
Požadujeme
USO/ SŠ/ VŠ, praxe na relevantní pozici min. 5 let, velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, bezchybná čeština - psaný projev, znalost práce na PC - zejména MS Word, Excel, PowerPoint; velmi dobré organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, zodpovědnost pečlivost, spolehlivost, loajalita a diskrétnost, ŘP skupiny B - aktivní řidič
Nabízíme
Odpovídající plat složený ze základu a pravidelných prémií, velká škála firemních benefitů, pestrá a různorodá práce s nástupem podle možnosti kandidáta
Požadované jazykové znalosti
Mzda: 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: okres, Rychnov nad Kněžnou,
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa
Profese: asistent/asistentka, asistent/ka ředitele, office manager, sekretářka, výkonný/-á asistent/-ka
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie