Pro našeho klienta, společnost, zabývající se vývojem a poskytováním informačních systémů
a moderních aplikací, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HR Specialist - Olomouc.
Náplň práce:
- Nábor nových zaměstnanců (vystavení inzerce, vyhledávání kandidátů, vedení prvních kol pohovorů, posouzení uchazeče)
- Zajištění adaptačních procesů a rozvoje stávajících zaměstnanců
- Vedení HR dokumentace
- Chystání mzdových podkladů pro účetní mzdovou kancelář
- Dohled a zajištění školení rozvojových aktivit
- Plánovat a realizovat týmové aktivity a akce
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost v HR oblasti
- Vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu
- Pečlivost a spolehlivost
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Práci na zkrácený úvazek HPP v rozsahu 0,25 - 0,5 (spolupráce možná i na IČ nebo DPP)
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí ve stabilní společnosti
- Vzdělávání podporované společností (kurzy cizích jazyků, školení týkající se oboru)
- Pružnou pracovní dobu s možností HomeOffice
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.