Pro našeho klienta, který se zabývá správou bytových objektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Obstarávání veškeré administrativní agendy a zajištění plynulého provozu kanceláře
- Organizace schůzek, kalendáře, porad a vedení zápisů z porad
- Zajišťování komunikace s veřejností
- Zajišťování a vedení agendy stížností a připomínek, vyřízení stížností a odeslání stížností v souladu s vnitřními předpisy
- Zastřešení agendy smluvních vztahů s dodavateli a odběrateli
- Řízení agendy externě zajišťovaných služeb, například IT, web, právní služby, lékařské služby
- Administrace veřejných zakázek malého rozsahu
- Aktualizace směrnic organizace a vedení jejich evidence
- Vedení agendy dle zákona o přístupu ke svobodným informacím a GDPR
Požadavky:
- VŠ vzdělání - minimálně Bc.
- Orientace v procesech veřejné správy
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Výborné organizační schopnosti, rychlost a schopnost práce pod tlakem
- Výborné komunikační dovednosti
- Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr s pevnou pracovní dobou
- Platová třída 10.,11.
- Zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, karta pro čerpání benefitů, dny volna navíc
- Místo výkonu práce: Praha Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.