Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti a součástí našich týmů je samozřejmě i kvalitní leadership. Naše týmy jsou produktově zaměřené a jsou sdruženy do domén tzn oblastí, které sdílí společné produkty, velmi často spolupracují a navazují na svou práci. Pojďte pomoct našim týmům a zapojte se do práce, která Vás bude skutečně bavit!

Engagement expert/ka pro digitální aktivaci brandu ČS

referenční číslo: 1602547312

Máte chuť:

  • zlepšovat vnímání značky ČS
  • aktivně přicházet s nápady a příležitostmi, jak posouvat engagement mladých lidí v (nejen) digitálním prostředí
  • odpovídat za plánování a realizaci digitálních komunikačních kampaní v souladu se strategií ČS
  • aktivně hledat a přinášet inovace a nové trendy ve své oblasti (komunikace v on-line prostředí) do banky
  • vybírat nástroje pro komunikaci a jejich kontinuální správu
  • odpovídat za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • analyzovat a vyhodnocovat data a následně řídit aktivity
  • odpovídat za přípravu písemného zadání (briefu) včetně základní architektury kampaně (návrhu komunikačních kanálů)
  • pracovat s výstupy ze zákaznických výzkumů a feedbacků
  • koordinovat práci v rámci týmu/týmů a spolupracovat s externími nebo interními dodavateli (agenturami)
  • odpovídat za vyhodnocení komunikačních aktivit
  • navrhovat komplexní/dílčí komunikační plány
  • řídit a alokovat komunikační rozpočet
  • organizovat fyzické eventy navázané na on-line kampaně a spolupracovat nad events


Budeme si rozumět, pokud máte:

  • marketingové základy (znáte základní principy marketingu, umíte napsat brief; nejsou vám cizí zkratky a pojmy jako NPS, paid/owned/earned media, apod.)
  • předchozí praxi v oblasti digitálního marketingu; zejména zkušenosti s tvorbou obsahu a komunikací v on-line prostředí; případně se sám/sama věnujete vlastní tvorbě (např. vlastní blog, YouTube kanál, aktivní komunikace na Instagramu…); znáte metriky pro měření efektivity a výkonu v on-line prostředí; dokážete nastavit KPIs a umíte vyhodnotit úspěšnost aktivit v digitálním prostředí
  • znalost nebo umíte zacházet s nástroji jako Google Analytics, Google Ads, Business Manager (FB/IG), Sklik apod.
  • představu, jak má vypadat dobře napsané copy, nebo jak mají vypadat kreativy určené pro digitální prostředí
  • chuť a ochotu učit se a rozvíjet se v oblasti digitálního marketingu a komunikace
  • zkušenost s řízením "tone of the voice", schopnost pracovat podle grafického manuálu a CX principů
  • praxi v tvorbě komunikační/kontaktní strategie
  • základní přehled a znáte funkce offline médií (rádio, TV, print)
  • umíte nabídnout zkušenost s řízením svěřených komunikačních kanálů v rámci dlouhodobých i ad hoc kampaní a komunikačních aktivit
  • schopnost příjemně a efektivně komunikovat
  • máte jasné a srozumitelné vyjadřování (i v anglickém jazyce) a dobré prezentační dovednosti
  • pozitivní přístup, jste týmový hráč, jste adaptabilní, autonomní a otevřená osobnost, schopna přijímat zpětnou vazbu
  • snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro klienta
  • schopnost otevřené sdílet nejen své úspěchy, ale i problémy, kterým čelíte. Nebudete se bát si říkat o pomoc či radu.


U nás získáte:

  • možnost pracovat buď na hlavní pracovní poměr, přes agenturu nebo na IČO
  • zajímavou a zodpovědnou práci v jedné z největších bank na trhu
  • možnost spoluvytvářet silný image České spořitelny jako zaměstnavatele na českém trhu
  • příležitost se zúčastňovat různorodých projektů ve spolupráci s ostatními týmy České spořitelny včetně dceřiných společností
  • tým přátelských kolegů, kteří vás budou inspirovat a sdílet navzájem své know-how
  • možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů

    Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších


Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita