Do Kolínské výrobní společnosti hledáme energického a empatického kolegu do týmu zákaznického servisu, který bude zodpovědný za poskytování podpory našim obchodníkům a také zákazníkům. Domluvíte se německy? Baví vás pomáhat zákazníkům a hledat pro ně ta nejlepší řešení? Dejte nám o sobě vědět! Nástup do kmene společnosti.
komunikace se zákazníky - poskytování informací a řešení dotazů zákazníků prostřednictvím telefonu nebo e-mailu pravá ruka obchodníka - předávání informací zákazníkovi ohledně průběhu zakázky kompletace dokumentace k zakázkám - certifikace, podklady k auditům, dokumentace řešení problémů a reklamací - identifikace a efektivní řešení problémů a reklamací zákazníků, zajištění jejich spokojenosti poskytování technické podpory - pomoc zákazníkům s technickými problémy, poskytování návodů a postupů evidence a sledování požadavků - vedení záznamů o požadavcích a problémech zákazníků, sledování jejich stavu a zajištění, že jsou včas a efektivně vyřešeny spolupráce s ostatními odděleními - komunikace a spolupráce s ostatními týmy, jako jsou prodej, výroba, obchod, marketing
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.