Ředitel Finančního úřadu pro Olomoucký kraj jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo 310847 vrchní referent/rada v Oddělení kontroly zvláštních činností III Odboru kontroly zvláštních činností Sekce řízení úřadu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj v oborech služby 02 „Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění“ a 1 „Finance“. Místem výkonu služby je Prostějov.
Vrchní referent(ka)/rada v Oddělení kontroly zvláštních činností III Odboru kontroly zvláštních činností Sekce řízení úřadu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj
vrchní referent(ka)/rada v Oddělení kontroly zvláštních činností III Odboru kontroly zvláštních činností Sekce řízení úřadu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 14. března 2018 tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3100@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 25nnz67.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 310847 vrchní referent/rada v Oddělení kontroly zvláštních činností III.
vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
Služba zahrnuje zejména:
-
koordinace výkonu agendy fází daňového řízení nebo v rámci správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění;
-
kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně;
-
výkon správy daní v rozsahu své působnosti;
-
komplexní zpracování rozhodnutí v ojedinělých a zvlášť složitých případech daňového řízení s dopady do různých oblastí státní správy;
-
odborné zpracování rozhodnutí v daňovém řízení a vyhledávací činnost v přímé součinnosti s daňovým subjektem;
-
komplexní zpracování rozhodnutí u částek neoprávněně použitých nebo zadržených rozpočtových prostředků, včetně rozhodnutí o sankcích;
-
věcná a formální kontrola podkladů předkládaných příjemci dotací;
-
zajištění agendy při vyřizování opravných a dozorčích prostředků a v řízeních o prominutí daně nebo příslušenství daně při správě daní;
-
spolupráce s útvary pro správu osobních daňových účtů, pohledávek evidence daní v sekcích nebo odborech územních pracovišť FÚ, zejména poskytování součinnosti při vymáhání neuhrazených odvodů a penále za porušení rozpočtové kázně;
-
vedení evidenci vstupů a výstupů souvisejících s průběhem a s výsledkem své činnosti, včetně opravných a dozorčích prostředků, ve stanoveném rozsahu v IS CEDR, s následnou vazbou na informovanost správních orgánů dle zvláštního právního předpisu a na tvorbu statistických výstupů;
-
poskytování součinnosti osobám pověřeným k výkonu auditu Evropské komice, Evropským účetním dvorem či Auditním orgánem a umožňuje řádný výkon těchto auditů.
Místo pracoviště: Křížkovského 4186/1, Prostějov, 79601
Region: Olomoucký kraj
Obor: Státní, veřejná správa
Profese: administrativní pracovník
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Vyšší odborné