Nástup 1.7.2024 nebo dohodou.
Úředník/úřednice:administrativní podpora vedoucí oddělení včetně evidence a archivace dokumentů, agenda nájemních smluv na městské byty, admin.činnost u vymáhání pohledávek mimo daňový řád, plnění úkolů člena přestupkové komise, zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv, vyvěšování písemností na úřední desku a další činnosti dle pokynů nadřízeného
Požadavky: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, výborná znalost pravidel českého pravopisu a gramatiky, velmi dobré komunikační schopnosti, vysoká odolnost vůči stresu, přesnost, samostatné rozhodování a řešení problémů, časová flexibilita,
Výhodou: praxe v úřadu územního samosprávného celku, zkouška z kancelářského psaní
Platové podmínky: 9.plat.třída, po zapracování osobní ohodnocení, odměny a benefity
Bližší info: www.mestoprelouc.cz (úřední deska). Písemné přihlášky do 30. 4. 2024 do 11:30 hod.).
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Úředník/úřednice v oddělení pohledávek a přestupků
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29206960737 | aktuálnost: 29.04.2024
Město Přelouč
Úředník/úřednice v oddělení pohledávek a přestupků
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC velmi dobrá znalostPHP_EOLPráce s PC - textový editor (Word) Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) Práce s PC - internet a elektronická pošta Outlook a internetPHP_EOL
Mzda: 28 000 - 35 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Československé armády 1665, Přelouč, 53501
Region: Pardubický kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Město Přelouč