- Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.
- Reporting cestovních nákladů.
- Práce s interními daty.
- Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: A12719 | aktuálnost: 09.07.2024 2024-07-09T07:06:00+00:00 2024-07-09T07:06:00+00:00
Jako přední hráč v oblasti automobilového průmyslu hledáme Travel Coordinátora pro naše oddělení Back Office. Tato role vyžaduje výborné organizační dovednosti, pečlivost a střední či pokročilé znalosti MS Excel. Důraz klademe na zodpovědnost, samostatnost a schopnost si efektivně zorganizovat práci.
Region: Praha
Obor: Administrativa, Gastronomie, pohostinství, cest. ruch, ubytování
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby