Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Specialista zákaznického servisu (45-50.000 Kč)

referenční číslo: 43421 | aktuálnost: 21.07.2023

Advantage Consulting, s.r.o.

Hledáme zkušeného specialistu zákaznického servisu s praxí ve výrobní společnosti.
Hlavními úkoly budou komunikace s klienty a řešení jejich dotazů a problémů, koordinace s interními odděleními v anglickém jazyce.
Pokud splňujete požadavky a máte zájem o pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (45-50.000 Kč), zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na vaši odpověď!

Specialista zákaznického servisu (45-50.000 Kč)

Náplň práce

  • Komunikace se zákazníky, přepravci, ostatními odděleními
  • Poskytování vynikajícího zákaznického servisu
  • Řešení veškerých dotazů a problémů klientů
  • Komunikace s klienty v přátelském a profesionálním duchu
  • Zajišťování správného dokumentování a řešení reklamací
  • Spolupráce s ostatními odděleními a koordinace řešení problémů


Požadujeme

  • Praxi ze zákaznického servisu z výrobní společnosti
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní komunikace se zákazníky, přepravci, s vedením)
  • SAP, MS Excel na pokročilé úrovni
  • Zodpovědnost, pečlivost, analytické myšlení
  • Komunikativní a asertivní typ


Nabízíme

  • Možnost kariérního růstu ve stabilní společnosti
  • Kvartální odměny, roční valorizace mezd
  • Flexibilní pracovní doba
  • Připojištění životní i penzijní, Flexipasy, Multisportka
  • Dotované stravování a velký výběr
  • 25 dní dovolené, Home Office


Mzda: 45 000 - 50 000 Kč / měsíc

Region: Ústecký kraj

Obor: Doprava, logistika