Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Specialista/ka pro oblast práce a mezd

referenční číslo: 2000236367 | aktuálnost: 01.06.2024

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Specialista/ka pro oblast práce a mezd

Pro našeho klienta, jednu z největších a nejstarších technických vysokých škol v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka pro oblast práce a mezd.

Náplň práce:

  • Komplexní zajišťování agendy odměňování různých skupin zaměstnanců včetně metodické a konzultační podpory
  • Zpracování trvalých složek mezd zaměstnanců včetně zdrojů financování v personálním a mzdovém programu
  • Příprava mzdových výměrů a jejich předávání zaměstnancům
  • Příprava podkladů pro mzdy a zpracování mezd
  • Spolupráce s personalistkami a mzdovou účetní fakulty
  • Spolupráce s finanční účtárnou při kontrole čerpání mzdových prostředků a odvodů podle rozpočtů sledovaných zakázek
  • Podpora projektů v oblasti čerpání osobních nákladů, zpracovávání přehledů a dalších výstupů
  • podle požadavků řešitelů a administrátorů, příprava dokladů pro kontrolní orgány
  • Pomoc s přípravou kalkulací osobních nákladů v žádostech o projekty
  • Zpracovávání pravidelných přehledů o dekretovaných mzdách a čerpání osobních nákladů podle zdrojů financování pro děkana, tajemníka, proděkany a další vedoucí pracovníky fakulty
  • Příprava dalších přehledů a reportů podle pokynů děkana a tajemníka
  • Zpracování statistických výkazů o čerpání mzdových prostředků pro MŠMT

Očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxe v oboru vítána, zkušenosti z personální a mzdové oblasti v akademickém prostředí výhodou
  • Schopnost samostatné práce, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), znalost práce v personální a mzdové komponentě EGJE výhodou
  • Znalost angličtiny na základní úrovni vítána

Nabízíme:

  • Samostatnou a zodpovědnou práci v atraktivním a přátelském prostředí
  • Pracovní poměr na plný úvazek
  • Zajímavé finanční ohodnocení s nástupní mzdou 40 000 až 50 000 Kč hrubého (rozpětí dle kvalifikace a zkušeností) a možností navýšení mzdy po zapracování podle dosahovaných výsledků
  • Možné odměny dle výkonu při kvalitním plnění úkolů
  • Nabízené benefity:
  1. 30 dní dovolené
  2. Flexibilní pracovní doba
  3. Příspěvek na stravování
  4. Příspěvek na penzijní připojištění
  5. Notebook, telefon
  6. Perspektivně i možnost dohody o práci z domova v rozsahu odpovídajícím provozním podmínkám
  • Místo výkonu práce: kancelář, Praha 6 - Dejvice

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Ekonomika, Personalistika, HR

Profese: administrativní pracovník, asistent/asistentka, účetní, specialista pro odměňování a benefity

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů