Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Servisní manažer/ka, FIX 60 - 70 000 Kč, home office, plná výbava

referenční číslo: 64f87db5cf7608a1440ba6b4 | aktuálnost: 16.10.2023 2023-10-16T03:51:31+00:00 2023-10-16T03:51:31+00:00

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Servisní manažer/ka, FIX 60 - 70 000 Kč, home office, plná výbava

Popis pozice

Profil společnosti:

Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, hledá v rámci rozvoje společnosti vhodné kandidáty/kandidátky na pracovní pozici servisní manažer/ka.

 

Náplň práce:

vedení menšího týmu servisních techniků (do 10ti lidí), v rámci ČR

- podpora jednotlivých členů týmu, u složitějších a náročnějších servisů a instalací

- vedení administrativy, týkající se svěřeného týmu + zastupování týmu v rámci firemní struktury

 

Klienty společnosti jsou zdravotnická zařízení a nemocnice, jde o tedy o servis zdravotnické techniky.

 

Tato pracovní pozice je, kromě zkušenějších servisních manažerů, vhodná i pro zkušené servisní techniky, s kratší praxí v řízení i menšího pracovního týmu, s chutí postoupit na vedoucí pozici v servisním týmu.

 

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání

praxi v řízení týmu servisních techniků - výhodou

- aktivní zájem o techniku, kladný vztah k technice

praxi servisního technika – v technickém oboru - ideálně elektro, pneumatika, hydraulika, IT apod.

aktivnější pracovní znalost AJ - studium manuálů, vstupní školení, komunikace s výrobou

vyhlášku 50, min. par. 6

- aktivní uživatelskou znalost práce na PC - MS Office

řidičský průkaz sk. B + časovou a prostorovou flexibilitu

- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost

- dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování

schopnost vést a motivovat svěřený tým

- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

 

Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s bydlištěm v regionu Prahy a Středních Čech.

 

Budete pracovat a komunikovat s kolegy z Vašeho osobního home office, není tedy vyžadována Vaše každodenní přítomnost ve firmě!

 

Rádi nabídneme:

- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti v ČR (s českým managementem)

- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů

home office, automobil i k osobnímu užití, mobil, tablet

- výborné mzdové podmínky - FIX cca 60-70 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + zajímavé roční odměny (dle výsledků servisu)

5 týdnů dovolené, stravenky, školení, kurzy AJ, MULTISPORT karta, penzijní připojištění a další zajímavé benefity

- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

 

Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 60 000 - 70 000 Kč

Region: Praha, Středočeský kraj

Obor: Management, Řemesla, výroba, Technika, elektrotechnika, Zdravotnictví, sociální služby, farmacie

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Auto i pro soukromé účely, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Mobilní telefon, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, 13. plat