VAŠE BUDOUCÍ PRÁCE:
Mezi hlavní činnosti této práce patří Monitoring IT systémů v dohledových systémech, příjem, klasifikace a řešení zákaznických incidentů a požadavků nebo řízená distribuce požadavků expertním týmům. Komunikace se zákazníky probíhá především emailem, přes aplikace, případně telefonicky. Zpracování ticketů probíhá v systémech OTRS, Nagios, OpsView a CastleRock.
Důležitou součásti je i péče o zákazníka včetně: podpora uživatelských přístupů a znalostní databáze, školení.
CO U VÁS HLEDÁME:
Předchozí práce v oboru zákaznické péče výhodou, přesto vítáme i čerstvé absolventy.
Pečlivost a učit se novým věcem.
Pokud se chcete před námi vytáhnout, stačí, pokud máte povědomí o ITIL procesech a ISO/IEC standardech relevantních pro IT služby nebo jinou zajímavou certifikaci.
CO PRO VÁS MÁME MY:
Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT společnosti s možnosti dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi.
Motivující platové ohodnocení včetně půlročního bonusu v závislosti na výkonu práce.
O2 IT Services ale také nabízí širokou škálu dalších benefitů, od zvýhodněných tarifů pro volání až pro 5 SIM, O2 TV a domácího internetu, nebo příspěvek na připojištění až po stravenky, slevu na pohonné hmoty, 25 dnů dovolené a 2 dny zdravotního volna.