Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Vrchní referent - referentka/rada v Oddělení kontrolním I (270665)

převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29191020727 | aktuálnost: 29.04.2024

Generální finanční ředitelství

Vrchní referent - referentka/rada v Oddělení kontrolním I (270665)

Upřesňující informace

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění,
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností)
- zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami,
- výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.

Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména:
- organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
- schopnost analytického a logického myšlení,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook),
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
- ŘP skupiny B výhodou.

Přihlášky doručit nejpozději do 7. 5. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.


Směnný provoz: Pružná pracovní doba

Požadujeme

Práce s PC Práce s PC - textový editor (Word) Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) Práce s PC - internet a elektronická pošta Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B výhodouPHP_EOLJiné bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilostPHP_EOL

Mzda: 23 390 - 34 370 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Slezská 166, Trutnov, 54101

Region: Královéhradecký kraj

Obor: Administrativa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva, Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vyšší odborné

Generální finanční ředitelství