Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Pracovník back office – péče o stávající klienty, 23 000 – 27 000 Kč/měs.

referenční číslo: 5ab8ef46babecf2d1246bb6e | aktuálnost: 08.06.2018

Randstad HR Solutions s.r.o.

Pro našeho klienta, bankovní instituci v Pardubicích, hledáme vhodné uchazeče, jejichž prací bude seznámit stávající zákazníky s novou moderní formou internetového bankovnictví.

Co bude vaší náplní práce?
Zavolat stávajícímu zákazníkovi, který již má svůj účet v bance a informovat ho, jaká změna se chystá a jak bude nové internetové bankovnictví fungovat. Budete také oporou a rádcem, pokud by zákazník něčemu nerozuměl. Nebojte, na vše budete proškoleni.

Pracovník back office – péče o stávající klienty, 23 000 – 27 000 Kč/měs.

Další informace:

Budu muset zákazníkům něco nabízet nebo prodávat?

Ne, nic takového Vás nečeká. Tato práce je přenechána jiným oddělením.

Co se stane, pokud budou již všichni klienty obvoláni?

Jedná se o pět milionů bankovních účtů, takže nový 20 ti členný tým, který tvoříme, bude mít hodně práce. Posléze budeme rádi, pokud budete moci zůstat a stanete se součástí dalšího týmu.

Co Vám nabízíme:

  •  základní měsíční mzdu 23 000 Kč + do 4 600 Kč osobní ohodnocení (na základě přístupu ke klientům a kvalitě podávaných informací)
  • 95 Kč stravenky  – plně dotované
  • 30 dní volna (5 týdnů dovolené + 5 sick days za rok)
  • moderní pracovní prostředí nedaleko centra Pardubic
  • teambuildingové akce a výlety

Co od Vás očekáváme:

  • mít úspěšně zvládnutou maturitní zkoušku
  • mít čistý trestní rejstřík
  • být komunikativní a přátelský
  • být ochotný pracovat na dvě  8 hod směny (od 8 nebo 9 hod  - ranní směna nebo od 11:30 – odpol. směna). Plán směn budete znát na měsíc dopředu.

Nástup možný během dubna.

Více informací ráda poskytnu na tel 778 76 46 68 nebo na mailu martina.tuckova@randstad.cz

Mzda: 23 000 - 27 000 Kč / měsíc

Region: Pardubický kraj

Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Telekomunikace

Profese: administrativní pracovník, pracovník call centra, pracovník podpory zákazníků, péče o zákazníky

Pracovní poměr: Plný úvazek

Délka prac poměru: Na dobu určitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickday

Vhodné pro: Absolventy