Na našem Kontaktním centru bude spokojený ten, kdo:
- Myslí na ostatní a se stejnou chutí a zápalem jednomu pomůže ze složité situace a druhému odpoví na jednoduchý dotaz.
- Rád telefonuje, spisovná čeština je něj přirozená a skládá věty tak, že se hezky poslouchají i čtou.
- Nechce nebo nemůže pracovat na plný úvazek, ale nevadí mu směny.
- Rád se učí novým věcem, orientuje se v moderních technologiích a umí se přizpůsobovat změnám.
Co by se vám u nás mohlo líbit?
- Pracujeme v příjemném prostředí a ve fajn kolektivu, kde si navzájem pomáháme.
- Nebudete se u nás nudit a práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které vám práci zpříjemní a oživí.
- Jistota zaměstnání, smlouva na dobu neurčitou a možnost zkráceného úvazku.
- Časem, až si všechno zažijete, můžete dokonce sám učit nováčky nebo jako Senior specialista pomáhat týmu kolegů s jejich růstem. * Případně se můžete stát expertem na úplně jinou oblast v rámci banky.
Něco potřebujeme i my od vás:
- Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máte rok nebo třeba dvacet let.
- Čistý trestní rejstřík a čisté svědomí, že nemáte zpoždění ve splácení svých závazků.
- Plynulou češtinu a chuť hezky komunikovat s lidmi.
Pokud máte pocit, že bychom si mohli rozumět, pojďte to k nám zkusit.
Těšíme se na online setkání.
Iveta z Péče o zaměstnance