Obchodní referent - nutná znalost SAP a angličtiny
Náplň práce
Pro inovativní nadnárodní společnost se silným zázemím v České republice hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který mluví plynule anglicky a má zkušenosti v SAPu. Vaším úkolem bude zpracovávání nákupních a prodejních objednávek, komunikace s dodavateli a zákazníky po celé EU a budete mít přesah i do fakturací.
- zpracování nákupních a prodejních objednávek v systému SAP - komunikace s dodavateli a zákazníky ze zahraničí - reporting (SAP, Excel) - fakturace - administrativní podpora při dodávkách zboží - komunikace s kolegy napříč EU
Požadujeme
- angličtina (min. B2) - slovem i písmem (denní využívání)
- uživatelská znalost SAPu - moduly Material Management nebo Sales & Distribution výhodou
- praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok
- MS Excel - uživatelská znalost nezbytná pro reporty
- němčina výhodou, nikoliv podmínkou
- řidičský průkaz skupiny B také výhodou
- komunikativnost, spolehlivost a samostatnost
Nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vaší praxi - možnost kariérního růstu - 25 dní dovolené a 2 dny sick days navíc - krásné kanceláře přímo v centru Brna - firemní telefon a tarif i k soukromým účelům - Multisport kartu - stravenkový paušál - firemní i vzdělávací akce - nástup možný ihned
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Obchod, prodej, nákup, Obchod, prodej, nákup
Pracovní poměr: Plný úvazek