Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Mzdový a finanční účetní v advokátní kanceláři - senior

referenční číslo: 54029 | aktuálnost: 03.05.2024

ManpowerGroup s.r.o.

Mzdový a finanční účetní v advokátní kanceláři - senior

Náplň práce

Do mezinárodní advokátní kanceláře, která působí na českém trhu více jak 20 let, hledáme zkušeného kolegu / kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ. Pokud Vás baví práce s čísly, pracujete samostatně, řídíte se účetními uzávěrkami, orientujete se na detail a ke všemu přistupujete zodpovědně a navíc k tomu zvládnete zpracovat a zaúčtovat mzdy, pošlete nám svůj životopis.
1) Účetnictví kompletní zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení vedení pokladny v různých měnách a vedení agendy majetku dohled, kontrola a pomoc při nahrávání el. výpisů do účetnictví, účtování bankovních výpisů a párování plateb (zpracovává naše junior účetní) samostatná příprava platebních příkazů a odesílání plateb znalost zadávání prvotních dokladů do systému a jejich účtování (zpracovává naše junior účetní), účtování uzávěrkových interních dokladů, a to na měsíční a roční bázi vedení a koordinace práce junior účetní 2) Měsíční zpracování mezd samostatné zpracování mezd v programu PAMICA (35 zaměstnanců), export do systému SAP (podklady pro mzdy dodává HR oddělení) podání přehledů na ČSSZ, zdravotní pojišťovny přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vystavení POZP, ELDP apod zpracování PN 3) Controlling a reporting zpracování týdenních, měsíčních a ročních reportů controlling na denní a měsíční bázi 4) Příprava a zpracování finančního a daňového auditu příprava inventury účtů komunikace s auditory a daňovým poradcem ve spolupráci s fin. manažerem

Požadujeme

minimálně SŠ vzdělání s maturitou praxe na obdobné pozici alespoň 5 let znalost programu SAP (verze S/4HANA), PAMICA nutná znalost programu POHODA výhodou, jedná se pouze o podpůrný program pro několik účetních operací český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk min. B1 samostatnost, zodpovědnost, orientace na detail je potřeba ovládat time management – nutnost prioritizace úkolů, dodržování termínů uzávěrek, efektivní koordinace práce

Nabízíme

pracovní poměr na HPP nejdříve na rok a následně s možností prodloužení na dobu neurčitou stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti moderní kanceláře v centru Prahy balíček benefitů (25 dní dovolené, 2 Sick Days, stravenky, MultiSport karta s příspěvkem, Sodexo Benefit program, wellbeing platforma Unmind, zvýhodněné tarify od Vodafone) Občerstvení na pracovišti, čerstvé ovoce skvělý tým a přátelská atmosféra podpořena firemními akcemi a teambuildingy možnost seberozvoje (interní vzdělávací program, EAP mezinárodní vzdělávací projekty, školení potřebná pro Tvoji práci
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Region: Praha

Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Plný úvazek