Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Manažer zákaznické spokojenosti a reklamačního auditu (75-80.000 Kč)

referenční číslo: 70866 | aktuálnost: 15.12.2025 2025-12-15T18:06:49+00:00

Advantage Consulting, s.r.o.

Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!

Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.

Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.

Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci.

Manažer zákaznické spokojenosti a reklamačního auditu (75-80.000 Kč)

Náplň práce

  • Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
  • Efektivní řízení procesu záručních reklamací
  • Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
  • Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
  • Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
  • Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity


Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
  • Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
  • Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
  • Plynulá komunikace v češtině a angličtině
  • Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.


Nabízíme

  • Férovou mzdu
  • 25 dní volna
  • Příspěvek na zdraví a volný čas
  • Příspěvek na dojíždění
  • Možnost výuky angličtiny
  • Firemní kantýna
  • Nástup možný: ihned/ dle dohody
  • Lokalita: Mikulov


Mzda: 75 000 - 85 000 Kč / měsíc

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Kvalita, kontrola jakosti