Profil firmy:
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU hledá pracovníka do Oddělení realizace pro Olomoucký kraj na služební místo obsazované dle § 178 zákona o státní službě osobou v pracovním poměru na dobu určitou: Manažer/ka projektu (Olomouc).
Co budete dělat?
- Kontrolovat projekty v IROP ve fázi realizace a udržitelnosti.
- Poskytovat poradenské a konzultační činnosti příjemcům dotace.
- Administrovat změny v projektech a připravovat podklady pro změny.
- Provádět kontroly včetně kontrol na místě realizace projektu.
- Přijímat a kontrolovat zprávy o realizaci a udržitelnosti projektu.
- Přijímat a kontrolovat žádosti o platbu, kontrolovat způsobilost výdajů.
- Pracovat s IS MS2014+ a zadávat data.
- Kontrolovat veřejné zakázky malého rozsahu a navrhovat sankce v souladu s programovou dokumentací.
- Možná prezentační činnost na seminářích pro příjemce.
- Účastnit se kontrol a auditů.
- Spolupracovat na metodické podpoře programu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; v případě SŠ vzdělání s maturitou nutno doložit doklad o studiu na VŠ v bakalářském stupni nebo nahradit vzdělání relevantní praxí (výkon činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné nejméně po dobu 4 let). - Znalost projektového řízení a alespoň základních principů financování ze SF EU.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), výbornou znalost MS Excel.
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
- Trestní bezúhonnost.
Co dále oceníme?
- Praxi v přípravě a řízení projektů, znalost principů fungování strukturálních fondů EU.
- Orientaci v Zákoně o zadávání veřejných zakázek.
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
- Možnost nastoupit v červnu 2022 nebo dle dohody.
A co za to získáte?
- Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou státního zaměstnance ve služebním poměru na plný pracovní úvazek.
- Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
- Pět týdnů dovolené, 5 tzv. sickdays, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, MultiSport kartu nebo Fokus Passy nebo příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
- Zajímavou práci v prestižní státní agentuře pro programy EU s pracovištěm v Olomouci.
- Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.;12. pl. tř.).
Vaše strukturované profesní životopisy zasílejte nejpozději do 6. 5. 2022 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).