Možnost práce z domu (homeoffice).
Náplň práce:
vyjednávání s dodavateli, nákup výrobního materiálu, optimalizace skladových zásob, aktivní spolupráce zejména s oddělením inženýringu a výrobou, organizace chodu skladu, vedení 2členného týmu, možnost zlepšovat chod oddělení a uplatnit nové nápady, související administrativa, reportování a práce s daty, vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci
Požadavky:
SŠ vzdělání technického směru; logické myšlení, rozhodnost, vytrvalost, vyjednávací a komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority, schopnost domluvit se anglicky, dobrá znalost práce na PC, MS Office, řidičský průkaz sk. B, praxe na obdobné pozici výhodou (není podmínkou)
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;
- telefonicky na čísle 581 250 241 - paní Martina Davidová
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Poznámka k jazykovým znalostem: schopnost domluvit se anglicky
Koordinátor/ka nákupu a skladu
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29291980752 | aktuálnost: 21.05.2024
Astron Buildings s.r.o.
Koordinátor/ka nákupu a skladu
Upřesňující informace
Požadujeme
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Kojetínská 3228, Přerov, 75002
Region: Olomoucký kraj
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Astron Buildings s.r.o.