Koordinace přípravy a realizace investic
Náplň práce
✔️ zpracovávání podkladů pro rozvojové projekty statutárního města Ostravy za oblast sociálních věcí a zdravotnictví;
✔️ ve spolupráci s příspěvkovými organizacemi v sociální oblasti a zdravotnickými zpracovávání návrhu investičního rozpočtu, připomínkování jejich plánů činnosti a posuzování žádostí o poskytnutí investičních a účelových neinvestičních příspěvků na financování projektů jimi realizovaných;
✔️ předkládání materiálů, týkajících se investičních a účelových neinvestičních akcí příspěvkových organizací do komisí a orgánů obce;
✔️ spolupráce s příspěvkovými organizacemi a odbory a odděleními magistrátu a podílení se na přípravě a realizaci investičních akcí
Požadované kompetence
✔️ orientaci v problematice přípravy a realizace investičních projektů;
✔️ znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů;
✔️ aktivní znalost práce na PC a afinitu k IT systémům a technologiím,
✔️ komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, flexibilitu, ochotu učit se, vzdělávat a rozvíjet;
✔️ výhodou je řidičský průkaz skupiny „B“ (být aktivní řidič/řidička)
Kompletní informace o nabízené pracovní pozici
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200
Region: Moravskoslezský kraj
Obor: Administrativa, Státní, veřejná správa
Profese: úředník státních / veřejných institucí
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Vyšší odborné
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní školka, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Vhodné pro: OZP - s docházením