Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti logistiky a doručování, hledáme vhodné kandidáty na pozici Klientský pracovník – Praha.
Náplň práce:
- Každodenní komunikace s klienty – telefonicky i osobně
- Podání a výdej zásilek
- Na základě zhodnocení potřeb klienta nabídka vlastních služeb a služeb obchodních partnerů
- Prodej doplňkového zboží
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenost na obdobné pozici – výhodou
- Výborné komunikační schopnosti, proaktivní přístup
- Profesionální a zároveň lidské vystupování
- Trestní bezúhonnost
- Znalost práce na PC
- Finanční gramotnost
- Spolehlivost, zodpovědnost, pracovitost
- Vhodné i pro absolventy
Nabízíme:
- Stabilní práci na HPP v české společností s dlouhodobou tradicí
- Platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky v hodnotě 100 Kč
- Kompletní zaškolení a podpora od kolegů
- Možnosti kariérního růstu
- Výhody a slevy na finanční produkty skupiny
- MultiSport kartu
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- Možnost dalšího odpočinku ve firemních rekreačních zařízeních v České republice
- Příspěvek na rekreaci, dětské tábory a ozdravné pobyty pro dospělé a děti
- Nástup: Ihned nebo dle domluvy
- Pracoviště: Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.