Dovolujeme si Vám nabídnout velmi zajímavou a dobře placenou práci ve Zlíně, u velice solidní a stabilní společnosti, s možností nalezení bydlení v blízkosti výkonu práce.
Odpovězte na naši nabídku práce, a můžeme probrat Vaši novou profesní i osobní budoucnost ve Zlíně - Tečovicích.
Profil klienta:
Naším klientem je velmi stabilní, solidní a prosperující společnost, se sídlem ve Zlíně- Tečovicích.
Hledáme samostatné ženy a muže s praxí, ale i bez praxe - pozice je velmi vhodná i pro aktivní absolventy.
Jedná se o práci v účetním oddělení společnosti, NEJDE o nabídku práce pro účetní firmu, zpracovávající klientské účetnictví.
Od kandidátů NENÍ požadována znalost AJ, nebo NJ.
Náplň práce:
- fakturace - vydané faktury
- vedení skladu po administrativní stránce (příjemky, výdejky, inventury)
- příprava podkladů pro účetní
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe v účetnictví, nebo administrativě - výhodou, ne podmínkou
- vhodné svojí povahou i pro aktivní absolventy
- práci s PC, zejména MS Excel
- pečlivost, schopnost myšlení v souvislostech a samostatné řešení problémů
- nástup dle dohody s kandidátem, možno ihned
Výhodou (ne podmínkou):
- znalost účtování v ES HELIOS, POHODA
- zkušenosti s účtováním veřejně prospěšných poplatníků
Jednání s Vámi povedou již přímo pracovníci našeho klienta, kteří Vás velmi rádi přizvou k osobnímu pohovoru ve firmě.
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr, na částečný pracovní úvazek - 30 hodin týdně
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti ve Zlíně - Tečovicích
- příjemné pracovní prostředí a přátelský pracovní tým
- zajímavé platové ohodnocení - 18-20 000 Kč na částečný úvazek, dle praxe, znalostí a zkušeností
- 5 týdnů dovolené, osobní ohodnocení
- možnost dalšího profesního vzdělávání
- nástup dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).