Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Junior back office obchodník, 35 - 60 000 Kč, Praha

referenční číslo: 64f5a4b9cb56e312bb0a7b90 | aktuálnost: 08.11.2023 2023-11-08T12:02:34+00:00 2023-11-08T12:02:34+00:00

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Junior back office obchodník, 35 - 60 000 Kč, Praha

Popis pozice

Hledáte práci, kde Vám dají prostor pro Vaši osobní realizaci a karierní růst?

 

Hledáte práci, kde se budete profesně i mzdově posouvat dál?

 

Náš klient Vám může nabídnout zajímavou práci, profesní růst a motivační finanční ohodnocení.

 

Profil klienta:

Naším klientem je servisní agentura, která se stará o komplexní zázemí a služby pro obchodní firmy. Klíčovou úlohou její práce je kompletní převzetí celé agendy, úloh a řešení problémů, aby se pak klienti mohli nerušeně věnovat svému vlastnímu podnikání. Jejich úspěch, na kterém se takto podílejí, je její největší motivací.

Nabízíme Vám:
zajímavou a různorodou práci v atraktivním oboru

- motivační finanční ohodnocení  - FIX od 30 000 Kč, s bonusy cca až 60 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků Vaší vlastní práce

náborový příspěvek 50 000 Kč (vyplácený dle interních firemních pravidel)

- práci v příjemném prostředí a v pohodovém pracovním týmu, občerstvení na pracovišti

- 5 týdnů dovolené, mobil, PC, karta pro benefity

- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje

 

Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy SŠ a VŠ, s aktivní chutí ovlivnit svůj kariérní růst.


Naopak uvítáme:
- řádně ukončené SOU / SŠ vzdělání

- samostatnost + zodpovědnost

- běžnou uživatelskou znalost práce na PC

- dochvilnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci

- aktivní chuť stát se profesionálem v oboru
 
Co budete dělat:
- aktivní práce s interním systémem společnosti, evidence dokumentů v CRM

- komunikace s klienty, kteří dříve sami projevili zájem o nabízené produkty

- péče o současné klienty + vyhledávání nových obchodních příležitostí

- analýza potřeb klienta + hledání a návrh optimálního řešení

- zajištění kompletního servisu a požadavku klienta

- telefonický kontakt s klientem, budování vztahů, následně i osobní schůzky

- související administrativa, jednoduchý reporting
 

Pokud jsme Vás zaujali, velmi rádi si o nabídce práce s Vámi popovídáme.


Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 35 000 - 60 000 Kč

Region: Praha, Středočeský kraj

Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Obchod, prodej, nákup, Ostatní

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vyučení bez maturity

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Kafetérie, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vzdělávací kurzy, školení