Hledáme účetní - administrativní pracovnici
Náplň práce
Co Vás čeká? (náplň práce):
- fakturace a kontrola účetních dokladů (faktury tuzemské i zahraniční)
- kontrola pohledávek a zasílání upomínek neplatičům
- příprava účetních dokumentů k zaúčtování v centrále
- komunikace s hlavní účtárnou a ekonomem v brněnské centrále
- inventura skladů a majetku
- vedení pokladny
- podpora ostatních oddělení společnosti
- příprava podkladů pro mzdy
Požadujeme
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- středoškolské vzdělání
- praxi v účetnictví (znalost účetních postupů a účetní osnovy výhodou)
- spolehlivost, zodpovědnost
- základní písemná znalost angličtiny výhodou
- znalost práce na PC, znalost programu MS Office (Word, Excel, Outlook)
Nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout?
nabízíme Vám stabilní práci (HPP) v mladém kolektivu v rámci větší společnosti s adekvátním platovým ohodnocením a bonusy. Různé zaměstnanecké výhody (stravenky samozřejmostí) a také možnost rozšířit si znalost angličtiny v prostorách společnosti
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Barrandova 409, Praha 4, 143 00
Region: Praha
Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Profese: administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, fakturantka, účetní
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Bonusy/prémie, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Vhodné pro: OZP - s docházením