Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Finanční účetní - odborný rada, Praha

referenční číslo: 5b3c943fbabecf25304f1e76 | aktuálnost: 20.07.2018

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Finanční účetní - odborný rada, Praha

Popis pozice

Generální ředitel Centra pro regionální rozvoj České republiky jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“) Vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný rada - finanční účetní v Oddělení účetnictví a majetku v Odboru vnitřních věcí v Centru pro regionální rozvoj České republiky, v oboru služby 1. Finance.

Základní informace:
- Místem výkonu služby je Praha.
- Služební místo je systemizováno na dobu určitou, do 31.12.2023.
- Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 31.12.2021, s možností dalšího prodloužení.
- Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. září 2018.
- Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 12. platové třídy.

Na tomto služebním místě není vyžadována způsobilost seznamovat se s utajovanými informacemi.

Náplň činnosti na služebním místě:
- odpovídá za realizaci a správnost jemu svěřených účetních operací a s tím související administrativy. 
- zpracovává objednávky za celou organizaci
- zpracovává a řádně eviduje účetní doklady. Odpovídá za formální kontrolu doručených faktur, provádí jejich účtování. Provádí účtování všech dalších interních dokladů v oblasti celé agendy organizace. Kontroluje účetní knihy.
- zabezpečuje styk s peněžními ústavy. Provádí úhrady veškerých závazků organizace a vyhotovování platebních příkazů. Odpovídá za včasné úhrady plateb na základě smluv.
- vede a kontroluje analytickou účetní evidenci. Zajišťuje vedení evidence majetku. Podílí se na inventarizaci a jejím zpracování. Podílí se na zpracování uzávěrek (mezitímní, roční, mimořádná).
- vede pokladnu a pokladní knihy. 
- zajišťuje kontrolu registrovaných smluv a objednávek organizace v Registru smluv.

Nabízíme (benefity):
- stabilní zaměstnání s širokou možností profesního a osobního rozvoje, pružnou služební doba, 5 týdnů dovolené + další dny volna (např. 5 tzv. „sickdays“), příspěvek na stravování, moderní pracovní prostředí a zajímavé finanční motivace dle pracovních výkonů. K dispozici bezplatné parkoviště před budovou.

Doručení žádosti:
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 19. 7. 2018, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu:

Centrum pro regionální rozvoj České republiky, U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 - Strašnice

nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu, nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky, ID mt6427q.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „801 Výběrové řízení na služební místo odborný rada - finanční účetní v Oddělení účetnictví a majetku Centra pro regionální rozvoj České republiky“.

Celý text oznámení a veškeré přílohy ke stažení naleznete zde:

http://www.crr.cz/cs/crr/uredni-deska-volna-mista

Zaslání celého textu oznámení a příloh si můžete též vyžádat prostřednictvím kliknutí na odpovědní tlačítko u inzerátu. Výše uvedené dokumenty budou odeslány na Váš e-mail.

Pro řádnou účast ve výběrovém řízení je nutné dodržet podmínky výběrového řízení, co se týče formy a obsahu Vaší žádosti a způsobu a termínu jejího doručení. Za závazné je možné vždy považovat pouze údaje uvedené na úřední desce Centra pro regionální rozvoj České republiky.

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Region: Praha

Obor: Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Státní, veřejná správa

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Vysokoškolské

Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday