Jsme česká společnost spadající pod velkou mezinárodní skupinu a společně našim klientům dodáváme špičkové technologie do kanceláří. V posledních 6 měsících jsme koupili 3 firmy, neustále se rozrůstáme, a proto hledáme parťáka na pozici asistenta/asistentky pro našeho obchodního ředitele, který/á mu bude oporou při organizaci práce. Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti s podporou managementu, ovládají angličtinu na pokročilé úrovni a jsou aktivními řidiči. Odměnou Vám kromě mzdy bude také smartphone, laptop, příspěvky na stravování, možnost 1x týdně pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, firemní a společenské akce, ať se pobavíme i mimo kancelář a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Kanceláře v Praze v Čestlicích.
budete se účastnit obchodních jednání, ze kterých provedete zápisy a budete delegovat úkoly na kolegy spravovat a organizovat kalendář obchodního ředitele selským rozumem, a hlavně i s ohledem na jeho osobní život profiltrovávat e-maily, určovat jim priority, případně přeposílat na příslušná oddělení a přesměrovávat hovory také se budete účastnit schůzek s dodavateli a zahraniční centrálou a informace strukturovaně předáte obchodnímu řediteli, kontrolovat klientské smlouvy před podpisem obchodního ředitele připravovat a zpracovávat obchodní reporty překlad a kontrola textů z angličtiny do češtiny zadávat obchodní případy do interního systému za obchodního ředitele v případě dovolené zastoupíte naši obchodní asistentku a stejně tak i ona Vás
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.