Asistentka jednatele s AJ
Náplň práce
Máte zkušenosti s administrativní činností a domluvíte se anglicky? Jste organizační typ a baví Vás komunikace s lidmi ?
Pak hledáme právě Vás!!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: Asistentka jednatele
administrativní podpora ředitele společnosti-správa kalendáře, organizování schůzek úprava a formátování dokumentů, příprava prezentací a tabulek zajištění ubytování pro jednatele při zahraničních cestách, nákup letenek zajištění meetingových místností při jednání společnosti práce v interním systému SAP, příprava podkladů pro fakturaci komunikace v anglickém jazyce na denní bázi
Požadujeme
AJ – aktivně slovem i písmem znalost práce na PC-MS Office - Excel, PowerPoint zápal, energická osobnost reprezentativní vystupování
Nabízíme
práci ve stabilním týmu kompletní zaškolení flexibilní pracovní dobu 5 týdnů volna jazykové kurzy dotované stravování příspěvek na penzijko bezva šéf se kterým se dá na všem domluvit odborné kurzy a školení a další benefity... Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče. Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím přes „odpovědět“
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Obchod, prodej, nákup, Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek