Lákalo by Vás pracovat v personální agentuře? Umíte jednat s lidmi a nebát se telefonovat?
Jste organizovanou osobností, která si umí stanovit priority?
Baví Vás marketingové aktivity a zpracovávat různé doklady?
Pokud ano, zašlete nám svůj životopis! Hledáme ASISTENTA/KU - zástup za mateřskou dovolenou. Začátek zaměstnání je od 1/1/2018.
Vaši pracovní náplní bude zejména:
- zajištění plynulého chodu recepce
- office management
- objednávky zboží a komunikace s dodavateli
- marketingová činnost
- podpora týmu náborářů
Pracovní doba je pondělí až pátek od 8,00-17,00 s hodinovou přestávkou.
Benefity: * stravenky, sick days, poukázky na volný čas * týden dovolené navíc * další vzdělávání a rozvoj v personální oblasti * možnost aktivně využívat cizí jazyky * tým nadšených lidí V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis v českém a anglickém jazyce na uvedený email s uvedením referenčního čísla pozice. Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím přímo svého konzultanta (ideálně emailem). Více podobných pozic naleznete na
www.grafton.cz/nabidka-prace/lidske-zdroje-pravo-administrativa/ Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji. Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na
http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.