Hledá se pravá ruka pro členku top managementu do úspěšné advokátní kanceláře, která sídlí v centru Prahy. Jste pečlivá, zodpovědná osoba a umíte vyřešit každou situaci s přehledem a elegancí? V tom případě nám neváhejte zaslat Váš životopis a my se Vám ozveme.
Jako Asistent/ka budete mít „pod palcem“ kompletní administrativní a organizační podporu partnerky kanceláře. Vaše agenda bude zahrnovat: Vedení kalendáře, organizaci schůzek a pracovních cest, plánování cestovních itinerářů, vyúčtování nákladů Organizaci a realizaci konferenčních hovorů, videokonferencí a klientských akcí Přípravu prezentací, klientských nabídek a podkladů pro jednání Formátování dokumentů, úpravy, kompletace podkladů, korektury a drobné překlady textů Vedení spisové agendy, zakládání a evidence klientských spisů, vyřizování pošty, příprava podkladů pro fakturaci Jednání s úřady, soudy, katastry a dalšími institucemi Koordinaci marketingových a PR aktivit ve spolupráci s PR/Marketing koordinátorem – spolupráce s agenturou, příprava podkladů pro média
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.