Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Asistent/ka recepce

referenční číslo: 1606980599 | aktuálnost: 03.02.2023

PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.

Asistent/ka recepce

Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka recepce.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zajištění organizačně-administrativního chodu recepce (vyřizování přijatých hovorů, pošty, komunikace s dodavateli kancelářských potřeb, klienty, úřady či správou budovy, přijímání/vítání hostů a udržování pořádku a příjemného pracovního prostředí)
  • Podpora obchodníků (příjem objednávek, fakturace)
  • Správa datových schránek, archivace dokladů
  • Koordinace termínů pohovorů a výběrových řízení
  • Spolupráce s kolegy napříč firmou
  • Další administrativní úkoly dle potřeby

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici – výhodou
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace), německý jazyk – výhodou
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Vstřícný přístup a ochota být podporou pro ostatní kolegy
  • Aktivní přístup k řešení nastalých situací
  • Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce

NABÍZÍME:

  • Stabilní a samostatnou práci v dynamicky se rozvíjejícím oboru
  • Platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, po odpracování 2 let navýšení na 6 týdnů
  • Po odpracování 2 let nárok na příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
  • Stravenkový paušálu
  • Možnost využít firmou hrazené odborné nebo jazykové vzdělávání
  • Nástup: Možný ihned
  • Místo výkonu práce: Brno – Líšeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované jazykové znalosti

Anglický

Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc

Místo pracoviště: Brno,

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa

Profese: administrativní pracovník, asistent/asistentka, recepční, pracovník back office

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení